Redakcja

Zespół redakcyjny WRC Motorsport&Beyond tworzą ludzie związani z Magazynem Rajdowym WRC ukazującym się na rynku wydawniczym od początku 2002 roku. Nasz redakcyjny skład stale się powiększa, a jego największą siłę stanowią eksperci ze świata motorsportu, którzy są również biegli w kwestiach multimedialnych.

Wojciech Garbarz

Z WRC związany jest od początku istnienia magazynu, a więc od stycznia 2002 roku. Jego pasją są rajdy samochodowe – szczególnie te zagraniczne. Od prawie 20 lat lat jego konikiem są Rajdowe Mistrzostwa Świata. W 2007 roku prowadził nadawany w TVN Turbo program „Sporrrt”.

Marcin Zabolski

Wnikliwy obserwator otaczającej rzeczywistości z Łodzi. Miłośnik Audi Quattro Grupy B. Do tego stopnia, że potrafi imitować dźwięk 5-cylindrowej 20-zaworówki. Medioznawca z wykształcenia i dziennikarz z powołania. Szczęśliwy mąż i dumny ojciec. Przed 30-tką zdążył wystartować w ponad 50 KJS-ach. Po 30-tce jego kombinezon jest wyznacznikiem czy trzeba się odchudzać (jeśli się nie dopina, to trzeba).

Kamil Wrzecionko

Niepoprawny romantyk, który wciąż wierzy, że w motorsporcie najważniejsze są umiejętności. Prywatnie zapalony kibic Kajetana Kajetanowicza, który fascynuje się nie tylko rajdami, ale też wyścigami, żużlem, rallycrossem, samolotami i wszystkim, co niesie za sobą szybkość i adrenalinę.

 

 

Igor Szmidt

Podczas rodzinnych obiadów „skazany” był na oglądanie Formuły 1 ze swoim dziadkiem i tatą – niedzielnemu rosołowi zawsze towarzyszył ryk silników. Obserwował rozwój F1 od ery silników V12. Zmiany spowodowane downsizingiem nie wpłynęły jednak na jego zamiłowanie do motorsportu, a on stopniowo rozwija swoje zainteresowania o kolejne dyscypliny sportów motorowych.

Izaak Chwist

W wieku 9 lat zakochał się rajdach samochodowych. Właśnie w tę pamiętną sobotę 7 września 2002 roku trasa legendarnego Rajdu Wisły przebiegała tuż obok jego domu. Dokładnie tego dnia Sebastian Frycz zakończył zmagania na jednym z drzew w pobliżu domu Izaaka, a on po raz pierwszy miał okazję wsiąść do rajdówki. 13 lat później zbudował swój pierwszy rajdowy samochód i od tamtej pory regularnie bierze udział w amatorskich zawodach. Prywatnie szczęśliwy mąż, a zawodowo przedsiębiorca.

Przemysław Rączka

Szeroko rozumiany sport jest jego pasją od najmłodszych lat. Z racji tego, że w pewnym okresie swojego życia stwierdził, że kariera sportowca nie jest mu do końca pisana, postanowił stanąć po drugiej stronie barykady i pisać o tych, którym się udało. Z dziennikarstwem związany jest od ponad dziesięciu lat. Nie boi się wyzwań, a największą motywację do realizacji marzeń i celów daje mu rodzina.

Maciek Jędrusik

W motorsporcie zakochany od ponad 20 lat. Na studiach dziennikarskich lobbował ponad rok, aby przekonać promotora i recenzenta, że magisterka w temacie Public Relations w sportach motorowych to nie są głupoty i pierdoły. Nie poddał się i tak oto powstała pierwsza w Polsce praca magisterska, której bibliografia opierała się w 99% na magazynie WRC. Fan francuskiej i japońskiej motoryzacji, prywatnie introwertyk i maruda.

Michał Nowak

Orędownik zrównoważonej mobilności i miłośnik motoryzacji w jednym. Stara się łączyć obie te funkcje, choć niektórzy uważają, że to niemożliwe. Z wykształcenia i z zawodu dziennikarz. W motoryzacji nie interesują go suche dane techniczne, lecz jej wymiar społeczny. Uważa, że samochody stanowią nieodzowną część współczesnej kultury.

 

Rafał Łakus

Motoryzację najczęściej obserwuje przez wizjer swojego aparatu. Fan włoskiej motoryzacji, kilkukrotny obserwator wyścigu Mille Miglia. Każdy wakacyjny wyjazd ocenia przez pryzmat ilości motoryzacyjnych perełek uchwyconych na wykonanych zdjęciach.  Fan nowych technologii, entuzjasta hot-hatchy, zakochany w Pagani. Dźwięk uturbionego V12 przyprawia go o dreszcze.