Producent tych SUV-ów powiadomił klientów o zakończeniu wsparcia. Muszą radzić sobie sami

Jeszcze nie tak dawno pisaliśmy o ogromnych rabatach na te SUV-y, które producent dawał aby uratować się przed wizją bankructwa. Teraz wydaje się jednak, że ta będzie nieuchronna. Aktualnie firma samochodowa powiadomiła swoich klientów, że nie będzie w stanie zadbać o nich, a właściwie o ich samochody. Fiskerowi bankructwo zagląda prosto w oczy. 

fisker-ocean-suv-za-bezcen
Podaj dalej

Ten SUV kusi niską ceną, ale to same problemy

suv-fisker-staje-na-skraju
fot. Fisker

Jeśli firma nie może zadbać o samochody klientów, które już sprzedała, to coś jest na rzeczy. W takiej sytuacji znalazł się Fisker, który nie będzie w stanie pomóc klientom w nagłych przypadkach. Ale cały czas nie ogłaszają upadłości. Co zatem z ich SUV-ami – zarówno tymi, które już są w rękach klientów, jak i tych, które wystawione są na sprzedaż?

Firma samochodowa została wystawiona na ciężką próbę. Obecnie odwołali świadczenie usługi assistance dla swoich klientów, o czym poinformowała ich mailowo. W wiadomości klienci mogli przeczytać także, że jeśli w przyszłości będą potrzebować pomocy, powinni poszukać alternatywnych sposobów. Ich samochody typu SUV nie były jednak najbardziej niezawodnymi na świecie, więc klienci z pewnością nie byli zadowoleni. 

fisker-ocean-suv-za-bezcen
fot. Fisker

Wydaje się, że ten desperacki ruch nie jest próbą oszczędności, a wynika z niezapłacenia firmie, która zapewniała wsparcie w tym elemencie. Nawet gdyby był to przejaw oszczędności, z pewnością nie byłby wystarczający, aby uratować firmę. To zirytuje wszystkich klientów, którzy w ostatnich miesiącach kupili model Ocean. Albo chcieli – ich SUV w ostatnich tygodniach był regularnie przeceniany. 

Czy Fisker stanie jeszcze na nogi?

Co ważne, ich usługa była naprawdę kompleksowa. Pomoc marki dla klientów była dostępna 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu. Rozwiązywała absolutnie wszystko. Od przebitych opon, po utratę mocy. Przez zatrzaśnięte drzwi. Nie dziwi więc, że klienci, którzy mają ich samochody, są wściekli. 

fisker-ocean-suv-za-bezcen
fot. Fisker

Fisker wykorzystywał te usługi jako zachętę do przyciągnięcia klientów. Ich flagowy SUV był objęty usługą na okres nawet do sześciu lat (lub 200 000 kilometrów) całkowicie bezpłatnie. Wygląda na to, że druga firma projektanta Henrika Fiskera stanęła na absolutnym skraju. 

Mimo to, firma zdaje się wciąż mieć nadzieję, że stanie na nogi. Portal Carscoops pisał niedawno o otwarciu nowych salonów dealerskich w Stanach Zjednoczonych. Znaczne rabaty, o których pisaliśmy powyżej, pomogły opróżnić magazyny i poprawić stabilność finansową. Nie zmienia to jednak faktu, że SUV sprawia takie problemy, że Tesla wydaje się być przy nim synonimem jakości. 

Przeczytaj również