Dacia Duster od podszewki
Patrząc na TOP pięć krajów w których Dacia Duster sprzedała najwięcej samochodów, ciężko szukać tam Polski. Prym wiedzie Francja – ponad 454 tysiące, dalej są Włochy – 258 tysięcy, Niemcy – 210 tysięcy, Turcja – 152 tysiące i Hiszpania – 124 tysiące. Jak widać to zwłaszcza Francuzi pokochali Dustera.
Patrząc na te topowe kraje 44 procent klientów mieszka na obszarach wiejskich, 30 procent w małych miastach, 10 procent w średnich/dużych miastach, a 11 procent na obszarach podmiejskich Z kolei w Wielkiej Brytanii po ten samochód częściej sięgają kobiety, niż mężczyźni, co na pewno duże zaskoczenie. W Turcji natomiast po SUV-a sięgają najmłodsze osoby – średnia wieku 42 lata, z czego 63 procent posiada dzieci.
Sama Dacia nie ukrywa, że jedną z rzeczy która najbardziej przemawia do klientów jest cena. Tak stwierdziło 56 procent osób. Z kolei co piąta osoba, która kupuje Dustera przyznaje, że wygląd był tutaj kluczowy. Niewątpliwie Dacia Duster to mieszanka zarówno dobrej ceny, jak i dobrego wyglądu. A zwłaszcza każdy kolejny model, który wychodzi na światło dzienne.
Kierowcy cenią instalację LPG
Do wszystkich rzeczy, które zachwycają w tym SUV-ie trzeba wyróżnić jeszcze jedną – instalacja LPG. To właśnie jej fabryczna instalacja sprawia, że wiele osób decyduje się na zakup tego auta. Nie trzeba wiele dopłacać, a wręcz tylko symbolicznie, a jazda jest praktycznie za pół darmo. I mimo, że wielu producentów także to oferuje, to jednak za wyższe kwoty, a przy tym same samochody są droższe.