O zlotach She’s Mercedes
Z każdym rokiem tradycja zlotów She’s mercedes w Polsce staje się coraz dłuższa, a jej początki sięgają 2016 roku. Podczas tych spotkań panuje kameralna oraz zrelaksowana atmosfera, która sprzyja dzieleniu się pasją, a także podziwianiu analogowej motoryzacji. Co ciekawe, każdy zlot odbywa się w innym miejscu, dlatego program zawsze koncentruje się również na lokalnych atrakcjach i kulturze.
,,Pokazujemy, że pasja do zabytkowej motoryzacji nie ma płci. Klasyczny Mercedes to wspaniały towarzysz kobiety – jest elegancki, stylowy i lojalny. W czasach cyfryzacji jazda „analogowym” autem stanowi szczególną przyjemność, a nasze klasyki kochają jeździć – dlatego tradycyjnie w ramach zlotu zamierzamy odwiedzić lokalne atrakcje. Przede wszystkim niespieszny rytm naszych spotkań tworzy klimat, jest źródłem pozytywnych emocji oraz pretekstem do rozmów, nie tylko na tematy motoryzacyjne. Na zlotach „She’s Mercedes” zapach benzyny miesza się z zapachem perfum. Każde takie spotkanie, daje uczestniczkom zastrzyk pozytywnej energii, a widzom możliwość podziwiania klasycznych mercedesów w pełnej krasie” – dodała Ewa Łuszcz, komandorka VII Zlotu She’s Mercedes.
Inicjatywa „She’s Mercedes”
Zjazdy są częścią unikalnej inicjatywy marki Mercedes-Benz skierowanej do kobiet o nazwie „She’s Mercedes”. Firma od lat docenia w ten sposób swoje klientki, wspierając ambicje, a także niezależność kobiet. Do inicjatyw prowadzonych w ramach „She’s Mercedes” należą działania zachęcające kobiety do pracy w „Przemyśle 4.0” oraz akcentowanie kwestii równouprawnienia. Dodatkowo projekt ten daje kobietom okazje do wymiany doświadczeń, inspirowaniu się nawzajem i wspieraniu w dążeniu do celów.
,,Cieszę się, że w szerokim gronie entuzjastów naszych klasycznych modeli jest wiele kobiet, które pielęgnują swoją pasję i chcą się nią dzielić. Mercedes-Benz jest w motoryzacji symbolem pionierstwa i innowacji, a kobiety odgrywają ważną rolę w naszej historii od początku istnienia firmy. Coroczne zloty miłośniczek zabytkowych Mercedesów idealnie wpisują się w naszą inicjatywę „She’s Mercedes”, w ramach której przekonujemy, że siła jest kobietą. Chcemy wspierać kobiety i promować świat bez barier związanych z płcią” – powiedziała Urszula Reichman, Head of Marketing Mercedes-Benz Cars Poland | Strategy & Planning MBCEE.