Porsche przedstawia swoją botaniczną instalację w Mediolanie

Porsche podczas trwania Tygodnia Designu w Mediolanie zaprezentowało nowe dzieło Ruby Barber, które łączy w sobie naturę z nowoczesną techniką. Dzieło przez nią nazwane to „Everywhereness”, czyli labirynt dzikich róż, który ma za zadanie wywołać refleksję u odbiorcy. Instalacje wystawiono na dziedzińcu dawnego mediolańskiego pałacu Palazzo Clerici. 

Porsche przedstawia swoją botaniczną instalację w Mediolanie
Podaj dalej

Dzieło artystki skłania do refleksji

Botaniczna instalacja Ruby Barber ma zachęcić odbiorcę do zakwestionowania poczucia rzeczywistości i podążania za swoimi pragnieniami w labiryncie życia – bez względu na to, jak abstrakcyjne mogą one być. 

Cieszymy się, że po raz pierwszy bierzemy udział w Milan Design Week – to idealne miejsce, by kontynuować naszą z sukcesem zainicjowaną serię wystaw” – powiedział Robert Ader, dyrektor Porsche ds. marketingu (CMO). „Design, kreatywność, połączenie człowieka z techniką i motyw marzeń – to wszystko świetnie pasuje do naszej marki. Ruby Barber w inspirujący sposób stworzyła z tego dzieło sztuki. Mamy nadzieję, że jej surrealistyczny labirynt pobudzi i zachwyci wielu gości Tygodnia Designu„.

Nasze studio mocno inspiruje się przenikaniem się środowiska człowieka i świata przyrody” – powiedziała Ruby Barber. „Praca z marką taką jak Porsche stanowi wspaniałą okazję do zbadania tych powiązań z naciskiem na technikę, architekturę, design i piękno. Tytuł »Everywhereness« przyszedł nam do głowy, gdy analizowaliśmy możliwą przyszłość botaniki i techniki oraz ich przestrzenie w świecie jutra. Instalacja nie jest związana z pojedynczym momentem lub miejscem – daje raczej wrażenie ekspansywnych możliwości w nieskończonych środowiskach„.

Powrót prawdziwej legendy

W centrum botanicznej instalacji Ruby Barber pojawił się również odświeżony egzemplarz Porsche 911 S 2.4 Targa z 1972 roku. Co ciekawe, samochód ten został po raz pierwszy pokazany podczas 50. urodzin Porsche Design. Partnerem czasowym całej wystawy była firma TAG Heuer, która informowała widzów o statystykach instalacji. 

 

Przeczytaj również