Peugeot 308 i 308 SW w sprzedaży w Polsce. Co mają do zaoferowania kierowcom?

Peugeot 308 i 308 SW jest już w sprzedaży w naszym kraju. Oba samochody zaskakują jakością wykonania, szerokim i zaawansowanym asortymentem. To idealne pojazdy dla osób, które zainteresowane są modelami z segmentu C. Prawdziwy charakter temu wszystkiemu nadaje w pełni elektryczny silnik o mocy 156 KM. Jesteście ciekawi, co jeszcze skrywają nowe egzemplarze marki?

Peugeot 308 i 308 SW w sprzedaży w Polsce. Co mają do zaoferowania kierowcom?
Podaj dalej

Peugeot 308 i 308 SW w sprzedaży w Polsce

Nowe modele Peugeot 308 w zelektryfikowanej wersji plug-in hybrid, są obecnie oferowane w naszym kraju w wersji z napędem 100 proc. elektrycznym. Wersja Peugeot 308 i 308 SW są napędzane nowym silnikiem o mocy 156 KM. Obie wersją są idealną opcją dla osób poszukujących modeli z segmentu C. 

Na moment warto zatrzymać się na samym designie. W obu wspomnianych modelach znajduje się: wydłużona maska, nadwozie o czystych proporcjach, które przykuwają wzrok, a także nowe logo pośrodku grilla. Optymalizacja konstrukcji nadwozia zwiększyła przestronność wnętrza. Przednie reflektory Matrix LED podkreślają przynależność Peugeota 308 i 308 SW do rodziny motoryzacyjnego producenta. 18-calowe, aluminiowe felgi zostały specjalnie zaprojektowane z myślą o obu wersjach elektrycznego auta. Najbardziej zaskakuje to, ile uwagi zostało poświęcone ich aerodynamice, co w ostateczności przełożyło się na zoptymalizowanie parametrów użytkowych. 

Całkowicie nowy silnik elektryczny zapewnia obu wersjom bezgłośną, pozbawioną drgań i emisji CO2 jazdę. Uzupełnia on aktualną ofertę napędów hybrydowych typu plug-in o mocy 180 KM oraz 225 KM. Przekładnia redukcyjna montowana E-308 / E-308 SW optymalizuje zasięg przy jednoczesnym zachowaniu wysokich osiągów i krótkich czasów reakcji. 

Intensywna praca twórców tych modeli nad efektywnością, aerodynamiką, mniejszą masą i tarciem zaowocowała niezwykle niskim zużyciem energii. Dla obu pojazdów wynosi ono 12,7 kWh na 100 km, co stanowi wzorcowy wynik dla w pełni zelektryfikowanych pojazdów z segmentu C.

Dodatkowo dla lepszego zarządzania energią dostępne są różne tryby jazdy: ECO, NORMAL, SPORT, BRAKE. Ten ostatni zwiększa siłę hamowania po zwolnieniu pedału gazu, aby zoptymalizować odzyskiwanie energii.

Udogodnienia, które zachwycą kierowców

Standardowo w skład wyposażenia Peugeota E-308 i E-308 SW wchodzi  ładowarka prądu trójfazowego o mocy 11 kW. Gniazdko dostosowane jest do wszystkich terminali ładowania.

W tych zaawansowanych technicznie modelach znajdują się systemy wspomagania prowadzenia najnowszej generacji. Zapewniają one w pełni bezstresową i bezpieczną jazdę. Co więcej, w dużej mierze skupiono się również na jakości wykonania wnętrza. Kierowca ma do dyspozycji w pełni konfigurowalne skróty klawiszowe i-toggles, łączność przy pomocy najnowszej technologii i-Connect Advanced. Do tego dochodzi też system informacyjno-rozrywkowy, a wszystko to sprawia, że podróżowanie staje się jeszcze bardziej satysfakcjonujące. 

To jednak nie koniec dobrych wiadomości. Marka proponuje swoim klientom kompletną gamę usług ułatwiających codzienne użytkowanie pojazdu. Mowa tu konkretnie o dwóch aplikacja: 

  • MyPeugeot – umożliwia komunikowanie się z samochodem wraz ze zdalnym programowaniem ładowania akumulatora tradycyjnego lub zdalne uruchamianie wstępnego ogrzewania / schładzania kabiny. 
  • Free2Move e-solutions – daje kierowcom możliwość programowania tras podróży, w tym także punktów postoju na doładowanie akumulatora. Wszystko możliwe za sprawą wizualizacji terminali ładowania dostępnych na trasie. 

Przeczytaj również