Opel Astra Sports Tourer Electric wchodzi do sprzedaży w Polsce. W miesięcznej racie leasingowej dostaniemy go już od 999 złotych

Opel Astra Sports Tourer Electric po światowej premierze, która miała miejsce w Monachium – wreszcie pojawia się w naszym kraju. Pojazd dostępny jest w sprzedaży od 999 złotych w miesięcznym leasingu. W dzisiejszym artykule opowiemy wam o wszechstronnym, lokalnie bezemisyjnym pojeździe, który niesie za sobą prawdziwą przyjemność z jazdy. Co dokładnie nowy Opel ma do zaoferowania kierowcom? Tego dowiecie się po zapoznaniu z tym tekstem. 

Opel Astra Sports Tourer Electric wchodzi do sprzedaży w Polsce. W miesięcznej racie leasingowej dostaniemy go już od 999 złotych
Podaj dalej

Opel Astra Sports Tourer Electric wchodzi do sprzedaży w Polsce

Ostatnio, na targach IAA Mobility w Monachium, światową premierę świętował Opel Astra Sports Tourer Electric. Teraz ten popularny model w segmencie kompaktowych samochodów oferowany jest w naszym kraju. To jedno z pierwszych kombi z napędem elektrycznych na rynku. Co więcej, nowy Opel jest dostępny w Polsce w atrakcyjnej miesięcznej racie leasingowej w wysokości 999 złotych. Mówimy tu o samochodzie, który waży zaledwie 1760 kg, mając zasięg do 414 kilometrów według cyklu WLTP.  

Nowa Astra Sports standardowo wyposażona jest w zaawansowane systemy wspomagające jazdę. Obejmują one: 

  • klimatyzację,
  • oświetlenie LED,
  • cyfrowy kokpit Pure Panel z dwoma 10-calowymi wyświetlaczami i systemem, multimedialnym. 

W wersji GS Astry Sports Tourer Electric znajdziemy natomiast: 

  • ergonomiczny fotel sportowy Active z atestem AGR
  • system ostrzegania o zderzeniu czołowym
  • system rozpoznawania znaków drogowych i ograniczeń prędkości z funkcją zatrzymania
  • kamerę Intelli-Vision 360 stopni 

„Wraz z nowym Oplem Astrą Sports Tourer Electric rozpoczynamy elektryfikację rynku samochodów kombi. Po raz pierwszy nasz bestseller klasy kompaktowej przeznaczony do pracy i dla rodziny jest w pełni elektryczny. Tak właśnie wygląda wszechstronna, lokalnie bezemisyjna przyjemność z jazdy połączona z odpowiedzialnością. Robimy również wszystko, aby nasza oferta była wyjątkowo atrakcyjna. Od teraz klienci mogą wybierać spośród dwóch wariantów Astry z napędem w pełni elektrycznym – kombi Sports Tourer Electric oraz hatchbacka Astry Electric” – mówi Krzysztof Gacek, dyrektor marki Opel w Polsce.

Cena katalogowa za bogato wyposażone elektryczne kombi wynosi 202 500 złotych brutto. 

Idealny do codziennej jazdy – nowy Opel jest gotowy na wszystko

Opel Astra Sports

Nowa Astra Sports Tourer Electric jest niezwykle wydajna, kierowcy cenią w niej przede wszystkim wszechstronność. Jej silnik elektryczny ma 156 KM, a jego maksymalny moment obrotowy wynosi 270 Nm – dostępny od momentu naciśnięcia pedału przyspieszenia, zapewniając imponującą dynamikę przy ruszaniu. Co więcej, w odróżnieniu od wielu innych samochodów, nowa Astra jest w stanie osiągnąć prędkość maksymalną do 170 km/h. Warto tutaj zaznaczyć, że większość pojazdów tego typu oferuje 150 lub 160 km/h. Kierowcy mają również możliwość wyboru jednego z trzech trybów jazdy: 

  • eco
  • normal
  • sport

Energia w nowej Astrze jest przechowywana w litowo-jonowym akumulatorze o pojemności 54 kWH, charakteryzującym się efektywną konstrukcją, kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Ten zaawansowany akumulator zapewnia zasięg do 414 km podczas lokalnej, bezemisyjnej jazdy. Pojazd zużywa tylko 15,0 kWh energii elektrycznej na 100 km. Dodatkowo posiada zaawansowany system hamowania odzyskowego, który umożliwia odzyskiwanie energii w trakcie podróży. 

Ładowanie akumulatora Astry Sports Tourer Electric do 80 proc. pojemności na 100-kilowatowej stałoprądowej stacji szybkiego ładowania zajmuje zaledwie około 30 minut. Co ciekawe, auto wyposażono w standardową trójfazową ładowarkę o mocy 11 kW, która może być podłączona do domowej stacji ładowania. 

Astra Sports Torurer to samochód o wielu możliwościach, łączący sportowy design z lokalnie bezemisyjną jazdą i charakterystyczną dla Opla umiejętnością wydajnego pakowania. Akumulator został praktycznie schowany pod podwoziem, co nie wpływa negatywnie na przestrzeń dostępną dla pasażerów ani bagażnika. Nawet przy złożonych tylnych siedzeniach, pojazd oferuje 516 litrów pojemności bagażnika. Ponadto dodatkową korzyścią z umieszczenia akumulatora w tej lokalizacji jest obniżenie środka ciężkości auta, dzięki czemu Astra stabilnie trzyma się drogi. 

Przeczytaj również