Joy Crookes ambasadorką Lexusa UX

Znana brytyjska piosenkarka Joy Crookes została ambasadorką nowego Lexusa LX. Kompozytorka zachwala najnowszy model marki – najbardziej urzekła ją jakość prezentowana przez UX. Egzemplarz ten powstał w maju bieżącego roku i zachwyca konsumentów pod każdym względem.

Joy Crookes ambasadorką Lexusa UX
Podaj dalej

Współpraca na najwyższym poziomie. Kim jest nowa ambasadorka? 

Znana brytyjska piosenkarka, kompozytorka, a tym samym autorka tekstów Joy Crookes została ambasadorką nowego Lexusa UX. Artystka objęła główną rolę w najnowszej kampanii reklamowej miejskiego crossovera. Najnowszy egzemplarz Lexusa to jeden z najlepiej sprzedających się modeli marki w Europie. 

„Pasja i niesamowita energia, która napędza kreatywność, design i zrównoważony rozwój to cechy, które łączą Joy i Lexusa. Ma ona wyjątkowy styl oraz bardzo wyrazistą osobowość, co czyni z niej idealną ambasadorkę Lexusa UX” – powiedział Pascal Ruch, wiceprezes Lexus Europe.

Joy w urzekający wręcz sposób odwołuje się w swoich pracach do przeszłości oraz własnej tożsamości. Crookes regularnie angażuje się społecznie, redefiniuje współczesne pojęcie luksusu i stylu, a także wykorzystuje swoją popularność do tego, aby wspierać ważne społeczne projekty. Wizja artystki idealnie współgra z marką Lexus. 

Joy Crookes doceniła najwyższą jakość nowego Lexusa. Parę słów o samym modelu marki

„Kreatywność pod każdą postacią daje mi energię i mnie inspiruje. Pracując przy kampanii reklamowej nowego UX-a mogłam z bliska doświadczyć, co tak naprawdę znaczy najwyższa jakość wykonania i kreatywność Lexusa. Muzyka, moda i sztuka pozwalają mi wyrażać moje emocje i jestem wdzięczna Lexusowi, że dał mi ku temu kolejną możliwość” – powiedział Joy Crookes.

W maju bieżącego roku zadebiutowała nowa odsłona modelu UX od Lexusa. Został on zbudowany na sztywnej płycie podłogowej GA-C, dzięki czemu pojazd ma teraz udoskonalony układ jezdny. Zdecydowanie zwiększa on pewność w trakcie prowadzenia pojazdu oraz zapewnia jeszcze wyższy komfort jazdy. Wnętrze nowego egzemplarza nie zostało pominięte. Pojazd ten został wyposażony w najnowszy system multimediów, który w zależności od wersji wyposażenia posiada 8 lub 12,3-calowy ekran dotykowy. Co więcej, standardem jest też nawigacja w chmurze, a także 4-letni, bezpłatny pakiet transmisji danych. 

 

Przeczytaj również