Blog Mitsubishi Stories w nowej odsłonie

We współpracy z agencją Oxymoron Polski oddział Mitsubishi Motors zaprezentował właśnie najnowszą odsłonę wyjątkowego bloga Mitsubishi Stories. Lifestylowy blog zachęca odbiorców do poznawania ciekawych miejsc i przede wszystkim inspiruje ludzi, oddającym się realizowaniu swoich pasji. Tym, co wyróżnia najbardziej jego nową odsłonę to między innymi emocjonująca treść, estetyka najwyższej jakości zdjęć i filmów.

Blog Mitsubishi Stories w nowej odsłonie
Podaj dalej

Mitsubishi Stories, czyli blog o historiach niezwykłych ludzi

Mitsubishi Storie jest istotnym elementem komunikacji marketingowej Mitsubishi Motors Polska. Regularnie publikowane artykuły nie wpisują się jedynie w strategię marki Drive Your Ambition, ale również w życie hasło Ambition to Explore. Blog inspiruje czytelników do poznawania ciekawych miejsc, zwyczajów oraz ludzi z pasją.

,,Uważamy, że skuteczna komunikacja marketingowa w coraz większym stopniu musi obracać się wokół ludzi, ich zainteresowań, emocji, być blisko ich prawdziwego życia, tego czym się pasjonują.  Blog www.mitsubishistories.pl jest innowacyjną próbą zdobycia zainteresowania zupełnie nowych klientów – osób spoza branży motoryzacyjnej, niezainteresowanych z pozoru zakupem samochodu. Chcemy trafić do pasjonatów i ludzi, którzy chcą eksplorować świat, mają szerokie zainteresowania a samochód może być ich nieodłącznym towarzyszem życia i przygód. Szerokie spektrum tematów, które od teraz porusza blog zainspiruje wielu podróżników i entuzjastów życia. Zabieramy czytelników w wiele miejsc i poruszamy całe spektrum zagadnień – od ekologii, miejsc i ludzi promujących kulturę Japonii w Polsce w celu podkreślenia japońskich korzeni naszej marki, nowinek i odkryć technologicznych oraz nawiązań do rajdowego DNA Mitsubishi, przez psychologię i metody radzenia sobie ze stresem, do spotkań z pasjonatami w ich miejscu pracy i realizacji pasji. Każda z opisanych historii jest wyjątkowa, intrygująca i przede wszystkim inspirująca – przedstawiamy wyczynowców i wielkie postaci z różnych światów, a jednocześnie staramy się zbliżyć do naszych widzów i mówić o tym co każdy z nas może zrobić czerpiąc inspirację z tych opowieści”. – mówi Kinga Ossowska – pomysłodawczyni treści bloga i menadżerka ds. PR i mediów społecznościowych w firmie ASTARA Poland, reprezentującej markę Mitsubishi Motors w Polsce.

Sednem całego przedsięwzięcia są historie dostępne w pięciu wypełnionych pasją oraz zaangażowaniem kategoriach. Mowa tu o: Japonia, Technologia, Moje Mitsubishi, Pasjonaci i Eko. Odbiorcy Mitsubishi Stories będą podążali za konkretną osobą, poznając jej codzienne życie, które wypełnione jest elementami wspomnianymi powyżej. Na blogu znajdziemy historię naprawdę ciekawych ludzi, którzy mogą poszczycić się dużymi osiągnięciami. 

UX/UI design oraz kampanie w sieciach reklamowych 

,,W tym roku postanowiliśmy stworzyć nową odsłonę bloga, którą wyróżnia także wysoka funkcjonalność rozwiązań z zakresu UX i UI oraz skuteczna optymalizacja pod kątem SEO. Celem było stworzenie nowoczesnego huba, którego interfejs umożliwiałby jak najlepszą eksplorację pasjonujących historii, ale także platformy stanowiącej bazę do realizacji kampanii w sieciach reklamowych. Nie mamy na razie danych dotyczących nowego bloga, bo dopiero startujemy, ale mamy wyniki oglądalności naszych filmowych i zdjęciowych serii w kanałach mediów społecznościowych – w ciągu jednego roku docieramy w nich do około 25 milionów odbiorców. W ten sposób nasze social media a teraz także nowy blog www.mitsubishistories.pl zastępują już niejako telewizję i dają nam dostęp do bardzo dużej grupy polskich odbiorców“. – mówi Łukasz Wójcik, dyrektor działu marketingu i PR w ASTARA Poland.

 

Przeczytaj również