Audi jest oficjalną marką samochodową filmu „The Gray Man” od Netflixa

Audi jest oficjalną marką samochodową filmu „The Gray Man” od Netflixa

Audi jest oficjalną marką samochodową filmu „The Gray Man” od Netflixa

Podaj dalej

Audi jako oficjalna marka samochodowa filmu „The Gray Man” współpracowała z Netflixem przy jego produkcji. W filmie pokazują się aż cztery modele marki: RS e-tron GT, Q4 Sportback e-tron, RS 7 Sportback oraz R8 Coupé.  „The Gray Man” zadebiutował w wybranych kinach 15 lipca, a jego globalna premiera na Netflixie miała miejsce tydzień później.

Samochody Audi w filmie „The Gray Man”

Pojazdem głównego bohatera, Sierry Six, w którego wciela się Ryan Gosling, jest w pełni elektryczne Audi RS e-tron GT. Agentka Dani Miranda, którą gra Ana de Armas, jeździ również w pełni elektrycznym autem marki, mianowicie Audi Q4 Sportback e-tron. Model RS 7 Sportback można zobaczyć podczas pościgu z agentką Dani Miranda za kierownicą. Co więcej, Audi R8 Coupé pojawia się w sekwencji z Avikiem Sanem.

„Ten film intryguje i ma globalny wydźwięk” – mówi Henrik Wenders, szef marki Audi. Wyjaśnia też rzeczywistą rolę Audi w tworzeniu produkcji, która wykraczała daleko poza zwykłe dostarczenie pojazdów. „Dzięki tej współpracy my również poczuliśmy akcję i wysokie tempo. Podobnie jak bracia Russo wykorzystujemy technologię do tworzenia czegoś niewidzianego i niedoświadczonego nigdy wcześniej” – dodaje. „Audi przy wyborze nowych samochodów ściśle współpracowało z reżyserami: Joe i Anthonym Russo. To było fascynujące być partnerem produkcji filmowej światowego potentata – Netflixa”.

Anthony Russo dodał: „Jako twórcy opowieści zawsze byliśmy bardzo zainteresowani poszukiwaniem i badaniem nowych technologii, tak by znajdować nowe narzędzia do zrobienia czegoś, czego nikt wcześniej nie zrobił. To właśnie nas ekscytuje. Takiego podejścia, które ja zastosowałbym do wszystkiego, doświadczamy dziś w szczególności w związku z ewolucją, jaka zachodzi obecnie w motoryzacji. Choć uwielbiam samochody z przeszłości i te dzisiejsze, to najbardziej interesują mnie te, które pojawią się w przyszłości. To ekscytująca nowa granica do przełamania, która przyniesie zupełnie nowe doświadczenia dla nas nie tylko jako kierowców czy konsumentów, ale także jako ludzi, którzy muszą z samochodami współistnieć”.

Współpraca Netflixa i Audi

Wspólne działania marki Audi oraz Netflixa obejmują rynki prawie 30 krajów. W ramach światowej premiery filmu pojawiła się również flata w pełni elektrycznych pojazdów marki. Fani filmu, dzięki akcjom w mediach społecznościowych, mogli lepiej zapoznać się ze światem „The Gray Man”.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News