Audi jest oficjalną marką samochodową filmu „The Gray Man” od Netflixa

Audi jako oficjalna marka samochodowa filmu „The Gray Man” współpracowała z Netflixem przy jego produkcji. W filmie pokazują się aż cztery modele marki: RS e-tron GT, Q4 Sportback e-tron, RS 7 Sportback oraz R8 Coupé.  „The Gray Man” zadebiutował w wybranych kinach 15 lipca, a jego globalna premiera na Netflixie miała miejsce tydzień później.

Audi jest oficjalną marką samochodową filmu „The Gray Man” od Netflixa
Podaj dalej

Samochody Audi w filmie „The Gray Man”

Pojazdem głównego bohatera, Sierry Six, w którego wciela się Ryan Gosling, jest w pełni elektryczne Audi RS e-tron GT. Agentka Dani Miranda, którą gra Ana de Armas, jeździ również w pełni elektrycznym autem marki, mianowicie Audi Q4 Sportback e-tron. Model RS 7 Sportback można zobaczyć podczas pościgu z agentką Dani Miranda za kierownicą. Co więcej, Audi R8 Coupé pojawia się w sekwencji z Avikiem Sanem.

„Ten film intryguje i ma globalny wydźwięk” – mówi Henrik Wenders, szef marki Audi. Wyjaśnia też rzeczywistą rolę Audi w tworzeniu produkcji, która wykraczała daleko poza zwykłe dostarczenie pojazdów. „Dzięki tej współpracy my również poczuliśmy akcję i wysokie tempo. Podobnie jak bracia Russo wykorzystujemy technologię do tworzenia czegoś niewidzianego i niedoświadczonego nigdy wcześniej” – dodaje. „Audi przy wyborze nowych samochodów ściśle współpracowało z reżyserami: Joe i Anthonym Russo. To było fascynujące być partnerem produkcji filmowej światowego potentata – Netflixa”.

Anthony Russo dodał: „Jako twórcy opowieści zawsze byliśmy bardzo zainteresowani poszukiwaniem i badaniem nowych technologii, tak by znajdować nowe narzędzia do zrobienia czegoś, czego nikt wcześniej nie zrobił. To właśnie nas ekscytuje. Takiego podejścia, które ja zastosowałbym do wszystkiego, doświadczamy dziś w szczególności w związku z ewolucją, jaka zachodzi obecnie w motoryzacji. Choć uwielbiam samochody z przeszłości i te dzisiejsze, to najbardziej interesują mnie te, które pojawią się w przyszłości. To ekscytująca nowa granica do przełamania, która przyniesie zupełnie nowe doświadczenia dla nas nie tylko jako kierowców czy konsumentów, ale także jako ludzi, którzy muszą z samochodami współistnieć”.

Współpraca Netflixa i Audi

Wspólne działania marki Audi oraz Netflixa obejmują rynki prawie 30 krajów. W ramach światowej premiery filmu pojawiła się również flata w pełni elektrycznych pojazdów marki. Fani filmu, dzięki akcjom w mediach społecznościowych, mogli lepiej zapoznać się ze światem „The Gray Man”.

Przeczytaj również