Astra Electric w miesięcznej racie leasingowej już od 945 złotych. Auto zabierze kierowców w bezemisyjną i dynamiczną podróż

Opel kontynuuje elektryfikację gamy pojazdów, wprowadzając na polski rynek w pełni elektryczną wersję modelu Astra. Opel Astra Electric GS zapewnia przyjemność prowadzenia oraz bezemisyjną jazdę, dostosowaną do długich tras. Zainteresowani mogą już składać zamówienia. W naszym kraju możemy zakupić ją za atrakcyjną miesięczną ratę leasingową, która wynosi 945 złotych netto. Co konkretnie do zaoferowania ma nowy pojazd Opla?

Astra Electric w miesięcznej racie leasingowej już od 945 złotych. Auto zabierze kierowców w bezemisyjną i dynamiczną podróż
Podaj dalej

Astra Electric w miesięcznej racie leasingowej już od 945 złotych

Opel kontynuuje stabilny rozwój na rynku pojazdów elektrycznych, wprowadzając w pełni elektryczny model Astra na polski rynek. Znany z licznych sukcesów w historii, nowy Opel Astra Electric GS gwarantuje przyjemność z prowadzenia, a także lokalnie bezemisyjną jazdę na dłuższych trasach. W naszym kraju można nabyć go za miesięczną ratę leasingową w wysokości 945 złotych netto

Nowa Opel Astra oferuje zasięg do 418 km według norm WLTP, co eliminuje konieczność częstych ładowań. Masa pojazdu wynosi 1 679 kilogramów – pozwala mu to nie tylko na cichą jazdę, ale także i dynamiczną, co jest zauważalne przy każdym naciśnięciu pedału gazu. 

Na tym dobre wiadomości się nie kończą. Nowego Opla charakteryzuje elektryzująca przyjemność z jazdy oraz wyrazisty design, obejmujący specjalne 18-calowe obręcze kół z lekkiego stopu i bogate wyposażenie. Standardowo oferuje szereg systemów wspomagających kierowców, takich jak: 

  • system ostrzegania przed kolizją z automatycznym hamowaniem awaryjnym przy niskich prędkościach 
  • adaptacyjny tempomat z funkcją Stop and GO 
  • kamera Intelli-Vision 360 stopni 
  • *Opcjonalny* system Intelli-Drive 2.0 z półautomatycznym układem zmiany pasa ruchu oraz inteligentnym dostosowywaniem prędkości jazdy.

Klienci Opla Astry mogą obecnie wybierać spośród większej liczby dostępnych jednostek napędowych niż w przypadku jakiegokolwiek innego modelu marki. Oprócz ekonomicznych silników spalinowych, Astra dostępna jest także jako zelektryfikowana hybryda plug-in, ta sama sytuacja tyczy się topowej wersji w gamie Astry GSe. 

Wydajność, komfort i radość z jazdy – wszystko z myślą o kierowcach 

Nowa Astra Electric wyposażona jest w silnik elektryczny o mocy 156 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 270 Nm, dostępnym od samego naciśnięcia pedału przyspieszenia. Zapewnia to dynamiczne przyspieszenie i elastyczność. Niski ciężar, o którym wspomnieliśmy wcześniej przyczynia się do poprawy wszystkich osiągów, przyczyniając się do uzyskania lepszej dynamiki jazdy. Warto zaznaczyć, że omawiany model osiąga prędkość maksymalną 170 km/h, co stanowi podniesienie standardów w porównaniu do wielu innych elektrycznych pojazdów. Te zazwyczaj ograniczają maksymalną prędkość do 150 lub 160 km/h. 

Samochód korzysta z akumulatora litowo-jonowego o pojemności 54 kWH, cechującego się efektywną konstrukcją, kompaktowymi rozmiarami, niską wagą oraz wydajnością. Akumulator ten, składający się z 102 ogniw rozmieszczonych w 17 modułach, oferuje zasięg do 418 kilometrów bez lokalnych emisji spalin – wszystko zgodnie z normami WLTP. Dodatkowo, standardowa pompa ciepła przyczynia się do oszczędności energii, umożliwiając Astrze Electric zużycie zaledwie 14,8 kWh energii elektrycznej na 100 kilometrów. 

Astra Electric jest zarówno świetnym samochodem do codziennego użytku, jak i do dłuższych podróży.  System hamowania regeneracyjnego pozwala odzyskiwać energię podczas jazdy, dzięki czemu wystarczy tylko krótki postój w punkcie ładowania. Przy użyciu prądu stałego o mocy 100 kW na stacji wystarczy mniej niż pół godziny, aby naładować pojazd do 80 proc. Co więcej, w standardzie tego modelu znajduje się trójfazowa ładowarka pokładowa o mocy 11 kW, która możemy podłączyć do domowej stacji ładowania. 

Umieszczenie akumulatora w podwoziu Astry Electric pozwala na efektywne wykorzystanie przestrzeni we wnętrzu auta, bez naruszania obszaru przeznaczonego dla pasażerów i bagażu. Nawet przy podniesionych oparciach siedzeń tylnych, bagażnik Astry Electric oferuje pojemność wynoszącą 352 litry. Co więcej, po złożeniu siedzeń przestrzeń ta wzrasta aż do 1,268 litrów. Kolejnym atutem umiejscowienia akumulatora jest obniżenie środka ciężkości, co wpływa na poprawę stabilności na drodze. 

Przeczytaj również