Nowy wyścigowy produkt EBC Brakes wyprzedza konkurencję

EBC Brakes, firma obecna w Polsce od 19 lat, wykonała pełne testy wyścigowe klocków hamulcowych i wyłoniła produkt, który wprowadzi na rynek. Materiał nosi nazwę RP-1 (Racing Pads 1) i przewyższa parametrami wiele uznanych produktów dużych graczy, oferując jednocześnie niższą cenę.

Ta węglowa mieszanka włókien aramidowych przewyższa większość materiałów konkurencji pod względem siły hamowania, kontroli/wyczucia pedału, trwałości i zminimalizowanego zużycia tarcz.

– Obecnie zdobywamy wiedzę na temat najbardziej popularnych w Polsce referencji stosowanych w wyścigach oraz zbieramy pierwsze zamówienia premiowane darmowymi klockami do testów – czytamy w oświadczeniu firmy EBC Brakes.

Klocki RP-1 nie posiadają homologacji R90, wobec tego przeznaczone są tylko do wyścigów na zamkniętym torze wyścigowym. Przeprowadzone przez laboratorium testy wykazały dodatkowo, że te klocki są idealnie skuteczne także podczas użytkowania na autostradach.

EBC Brakes: – Podczas ostatniej serii testów na torze z wykorzystaniem naszego własnego Nissana GT-R rzuciliśmy na ten materiał wszystko co w naszej mocy, rejestrując imponujące czasy okrążeń bez żadnych skutków ubocznych, takich jak hałas czy wibracje hamulców. Klocki RP1 mają być prawdziwym zwycięzcą, jednocześnie dając zwycięstwa swoim załogom i teamom wyścigowym!

Stosunek cena-jakość

EBC RP-1 nie tylko przewyższa parametrami wiele uznanych produktów „Wielkich Marek”. Także cena jest znacznie niższa od porównywalnych produktów na rynku.

EBC Brakes: Przypominamy, że nie jest to pierwsza nasza mieszanka wyścigowa. Na naszej stronie internetowej szczegółowo wyjaśniono zastosowanie każdej z oferowanych przez nas mieszanek klocków wyścigowych. Jak również dlaczego ta nowa mieszanka RP-1 jest także potrzebna. Jest to w zasadzie najwyższy poziom wyścigowych okładzin, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy pod względem zakresu temperatur, momentu hamowania i trwałości. Nigdy nie mieliśmy ani nie reklamowaliśmy klocka odpowiedniego dla samochodów turystycznych GT, CART lub Nascar. RP-1 wypełni tylko JEDEN z tych trzech nowych obszarów rynku wyścigowego, rynek samochodów turystycznych GT i podobnych.

Reasumując: RP-1 zaspokaja nowy segment rynku w cenie znacznie poniżej ceny głównej konkurencji.

Aby pomóc kierowcom wyścigowym i zespołom w przekonaniu się do nowego produktu, firma EBC przygotowała specjalną ofertę startową. Umożliwia ona testy klientom, których zamówienia wpłyną do 7 kwietnia poprzez e-mail lub sklep internetowy.

Nowy wyścigowy produkt EBC Brakes wyprzedza konkurencję
Podaj dalej

Ta węglowa mieszanka włókien aramidowych przewyższa większość materiałów konkurencji pod względem siły hamowania, kontroli/wyczucia pedału, trwałości i zminimalizowanego zużycia tarcz.

– Obecnie zdobywamy wiedzę na temat najbardziej popularnych w Polsce referencji stosowanych w wyścigach oraz zbieramy pierwsze zamówienia premiowane darmowymi klockami do testów – czytamy w oświadczeniu firmy EBC Brakes.

Klocki RP-1 nie posiadają homologacji R90, wobec tego przeznaczone są tylko do wyścigów na zamkniętym torze wyścigowym. Przeprowadzone przez laboratorium testy wykazały dodatkowo, że te klocki są idealnie skuteczne także podczas użytkowania na autostradach.

EBC Brakes: – Podczas ostatniej serii testów na torze z wykorzystaniem naszego własnego Nissana GT-R rzuciliśmy na ten materiał wszystko co w naszej mocy, rejestrując imponujące czasy okrążeń bez żadnych skutków ubocznych, takich jak hałas czy wibracje hamulców. Klocki RP1 mają być prawdziwym zwycięzcą, jednocześnie dając zwycięstwa swoim załogom i teamom wyścigowym!

Stosunek cena-jakość

EBC RP-1 nie tylko przewyższa parametrami wiele uznanych produktów „Wielkich Marek”. Także cena jest znacznie niższa od porównywalnych produktów na rynku.

EBC Brakes: Przypominamy, że nie jest to pierwsza nasza mieszanka wyścigowa. Na naszej stronie internetowej szczegółowo wyjaśniono zastosowanie każdej z oferowanych przez nas mieszanek klocków wyścigowych. Jak również dlaczego ta nowa mieszanka RP-1 jest także potrzebna. Jest to w zasadzie najwyższy poziom wyścigowych okładzin, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy pod względem zakresu temperatur, momentu hamowania i trwałości. Nigdy nie mieliśmy ani nie reklamowaliśmy klocka odpowiedniego dla samochodów turystycznych GT, CART lub Nascar. RP-1 wypełni tylko JEDEN z tych trzech nowych obszarów rynku wyścigowego, rynek samochodów turystycznych GT i podobnych.

Reasumując: RP-1 zaspokaja nowy segment rynku w cenie znacznie poniżej ceny głównej konkurencji.

Aby pomóc kierowcom wyścigowym i zespołom w przekonaniu się do nowego produktu, firma EBC przygotowała specjalną ofertę startową. Umożliwia ona testy klientom, których zamówienia wpłyną do 7 kwietnia poprzez e-mail lub sklep internetowy.

Przeczytaj również