Następnie producent samochodów zaznaczył, że miejski SUV jest „pierwszym w przyszłej międzynarodowej gamie” i „reprezentuje Renaulution na arenie międzynarodowej ”. Biorąc pod uwagę znaczenie modelu, firma potrzebowała „sugestywnej nazwy, która kojarzyłaby się zarówno z siłą, jak i zwinnością, a jednocześnie zawierałaby wyraźnie zrozumiałe na całym świecie spółgłoski”.
O co chodzi z tą nazwą?
Choć brzmi to jak marketingowy bełkot, Renault twierdzi, że nazwa Kardian komunikuje trzy główne idee, w tym „kardio”, które oznacza adrenalinę, dynamikę i sport. Firma zauważyła również, że Kardian (guardian – strażnik) kojarzy się z opiekunem, co nawiązuje do bezpieczeństwa. I wreszcie, pierwszą sylabą, którą słyszysz, jest „samochód – kar/car”. Według speców od marketingu Renault „trudno znaleźć lepszą symbolikę”.
Pomijając nazwę, wszystko wskazuje na to, że Kardian będzie gotowy na Halloween, ponieważ ma przyciągający wzrok pomarańczowo-czarny lakier zewnętrzny. Crossover ma również zaokrąglone nadwozie, kanciastą tylną szybę i smukłe tylne światła z trójwymiarowymi akcentami. Widzimy także zgrabną tylną klapę z wyraźnymi oznaczeniami.
Ponieważ do 25 października pozostało jeszcze sporo czasu, spodziewamy się zobaczyć więcej zwiastunów Renault przed oficjalną premierą nowego SUV-a.