Wizualnie FX wyróżnia się nowym zestawem 18-calowych felg aluminiowych wykończonych w kolorze satynowej czerni z wycinanymi maszynowo akcentami. Mamy tutaj również nowy spojler zamontowanym na tylnej klapie. Edycja specjalna jest dostępna tylko w trzech odcieniach – Midnight Black Metallic, Ice Cap i Underground – zawsze w połączeniu z czarnym wykończeniem dachu i lusterek. FX dostała również bardziej agresywne zderzaki – te same, które znamy z wersji SE i Nightshade.


We wnętrzu też na bogato
Toyota zadbała również o nowe akcenty w środku. Wewnątrz FX znajdują się sportowe fotele z tkaniny Moonstone z pomarańczowymi szwami oraz debiutujący w Corolli 10,5-calowy ekran multimedialny Toyota Audio. Ten 10,5-calowy panel będzie standardem w Corolli FX, jednak będzie dostępny również w innych modelach Corolli na rok modelowy 2025. Corolla FX będzie wyposażona dodatkowo w 7-calowy wyświetlacz wielofunkcyjny i bezprzewodową ładowarkę z wersji wyposażenia XSE 2025.

Co pod maską?
Pomimo sportowego wyglądu Toyota Corolla FX 2025 jest wyposażona w standardowy czterocylindrowy silnik o pojemności 2,0 litra. Nie ma żadnych ulepszeń w zakresie wydajności w porównaniu z niższymi wersjami wyposażenia. Jednostka wytwarza standardowe 169 KM i 400 Nm momentu obrotowego. Silnik współpracuje wyłącznie ze skrzynią biegów CVT. Jeśli chodzi o trakcję, japoński producent zmodyfikował konfigurację podwozia, dodając sprężyny obniżające i sportowe strojenie elektryczne wspomagania kierownicy. Samochód do sprzedaży trafi jesienią tego roku – najpierw w Stanach Zjednoczonych.