To wielka październikowa okazja. Nie jest nią już Dacia Sandero, ani żadna inna

Elektryfikacja Europy nabiera rozpędu na czym sporo traci Dacia, która ma w swojej ofercie jeden model z tym napędem. Są marki, które od wielu lat pracują nad modelami zasilanymi prądem, co pozwala im oferować auta w niskich cenach i wyposażone w nowe technologie.

mg-zs w wersji benzynowej 2002 tanszy niz dacia
Podaj dalej

Chińskie marki to problem dla tanich europejskich marek jak Dacia

Chińskie marki stają się problemem tanich marek jak Dacia. Coraz lepiej się czują w Europie dzięki temu, że posiadają spory parking samochodów elektrycznych. Od wielu lat pracują nad napędem elektrycznym i dziś nie muszą niczego zazdrościć  Europejczykom. Doświadczenie widać gołym okiem w bardzo dobrze wykończonych modelach, wyposażonych w nowe technologie.

Niektórzy producenci z Azji wykorzystują swoją popularność w nieoczekiwany sposób, bo wprowadzają tanie modele, które jeszcze korzystają z silników spalinowych.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez MG Motor UK (@mgmotoruk)

Ten SUV jest szczególnie modny i bije o głowę budżetowe Sandero

W segmencie C bardzo modny jest dziś kompaktowy SUV- MG ZS. W podstawowej wersji kosztuje niewiele więcej niż podstawowa Dacia Sandero, ale oferująca znacznie więcej.
Ma mocniejszy silnik i bogatsze wyposażenie w porównaniu do Sandero. Ta w najtańszej wersji ma silnik o mocy 90 KM, nie ma ekranu informacyjno-rozrywkowego ani klimatyzacji. Tymczasem MG ZS można już kupić od 63 000 zł w Hiszpanii (12 950 euro) albo 87 000,00 zł w Niemczech.

SUV od MG mierzy 4323 mm i oferuje 448 litrów pojemności bagażnika, to więcej niż Dacia Duster. Poza eleganckim wyglądem, z akcentami sportowymi, ma także bardzo poprawne wyposażenie, które obejmuje:

-kolorowy ekran dotykowy o przekątnej 10,1 cala
-Apple CarPlay i Android Auto
-17-calowe felgi
-system kontroli ciśnienia w oponach
-pełne reflektory LED
-klimatyzacja
-czujniki parkowania (z tyłu)

cd. publikacji pod grafiką

Dwie wersje silnika do wyboru

Jeżeli silnik benzynowy o poj.1,5 l i mocy 106 KM (141 Nm) osiągający setkę w czasie 10,9 sekundy cię nie przekonuje, to jest jeszcze inna opcja. Zużywa ona nieco więcej paliwa niż słabsza wersja, która potrzebuje średnio 6,6 litra na 100 km.

To wariant benzynowy 1.0, o mocy 111 KM (160 Nm), który osiąga maksymalną prędkość 180 km/h. W jego przypadku samochód rozpędza się do setki w czasie 12,9 sekundy. Zapotrzebowanie na paliwo wynosi średnio 7,2 l benzyny na 100 km.

MG ZS zaskoczyło swoim podejściem do biznesu, kiedy zaoferowało model, który wcześniej sprzedawało wyłącznie jako samochód czysto elektryczny.

NIE PRZEGAP

Ta Dacia pojawi się w zupełnie nowej odsłonie. Budżetowa marka w ten sposób uczci ponad 2-milionową sprzedaż

Dacia z tym nowym silnikiem w ofercie będzie hitem. To spore zagrożenie dla modeli Skody i Kia

 

Przeczytaj również