Nie jest łatwo pokonać BYD i MG, ale Citroenowi wystarczy jedna zwycięska oferta
Relacja jakości i ceny pozwala chińskim markom coraz częściej podkradać klientów tym znanym z europejskim rodowodem. Taka sytuacja zmusza do zmiany strategii i przygotowania naprawdę dobrych ofert. Trzeba się bowiem zmierzyć z producentami, którzy mają na koncie lata doświadczeń i nieograniczone budżety na inwestycje w nowe napędy.
Stellantis ma swoją zwycięską markę, która przygotowała bardzo dobrą ofertą na miejskiego SUV-a. W nowoczesnej stylizacji atrakcyjny cenowo trafia w gusta europejskich klientów. Przybysze od Geely, Chery czy Xpeng, choć oferują zaawansowane technologie i dobre wyposażenie, to nie zawsze mogą się pochwalić stylizacją trafiającą w gusta klientów ze Starego Kontynentu. Francuski Citroen, odnosząc sukces, udowadnia, że rodzime marki wciąż mogą mieć wiele do powiedzenia. Elektryczny C3 udowadnia, że wystarczy wprowadzić na rynek naprawdę dobrą ofertę. Wtedy okazuje się, że niespodziewanie udaje się pozbyć wszelkich uprzedzeń względem pojazdów elektrycznych, które wciąż żywi wielu kierowców.

Francuski SUV teraz na drugie imię ma „okazja”
Nie jest tajemnicą, że nowy miejski SUV Citroena C3 pozwolił Francuzom odnieść wielki sukces w Europie. Na wielu rynkach modelowi udało się pokonać topowe chińskie marki BYD i MG. To między innymi dlatego, że oferta tego modelu przewiduje wiele opcji mechanicznych i zachowuje przy tym bardzo atrakcyjne wzornictwo. Oferta bliżej wielu kieszeni to dla wielu decydujący czynnik, który przemawia za zakupem francuskiego modelu.
Gwiazdą oferty modelu C3 jest elektryczna wersja, która niespodziewanie pozwoliła pozbyć się wszelkich uprzedzeń względem pojazdów elektrycznych. Niewielkich rozmiarów crossover jest w trzech poziomach wyposażenia. Cennik uwzględniając pełną dopłatę z rządowego z programu NaszEauto, pozwala go kupić w Polsce za 67 950 zł. To dlatego, że cennik Citroena ë-C3 zaczyna się od 107 950 zł. Tyle zapłacimy za nowy samochód w wersji YOU o mocy 113 KM, który pozwala sprawnie się przemieszczać na dystansie do 320 km. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej wynosi 16,4 kWh na 100 km. W efekcie szacuje się, że przejechanie 100 km będzie nas kosztować niecałe 20 zł. Wydając 125 100 zł na najwyższą wersję MAX i obniżając cenę poprzez dopłatę, dostaniemy kluczyki do miejskiego SUV-a, który oferuje wszystko. Na przykład świetne fotele Citroën Advanced Comfort, dwukolorowy dach i nawigację 3D. Finalna cena nadal będzie zaś miłym zaskoczeniem.

Podsumowanie
Nic dziwnego, że mając tak bardzo ciekawą ofertę, Citroen ë-C3 staje się najlepszą opcją dla poszukujących prostego samochodu elektrycznego do codziennego przemieszczania się w mieście. Modna sylwetka i unikatowy nowy design crossovera pozwoliły mu zdobyć ogrom fanów. Nie jest więc przypadkiem, że poza wersją elektryczną, cała gama modelu C3 staje się pierwszym wyborem na wielu najważniejszych rynkach Europy.
To dobry wybór dla osób poszukujących niedrogiego, miejskiego samochodu elektrycznego z akceptowalnym zasięgiem. Samochód doczekał się wielu pozytywnych recenzji. Jego zaletą oprócz niskiej ceny jest przyzwoity zasięg i szybkie ładowanie (20-80% w 26 minut). W efekcie elektryczny C3 dokonuje prawdziwej rewolucji w miejskiej mobilności. Prawdą jest, że nie znajdziemy w nim luksusowych materiałów i nie jest on demonem prędkości. Jeśli chcemy niewiele wydać i nie chcemy niczego chińskiego, to jest to bardzo dobra propozycja.