Ten niskobudżetowy SUV jest równie tani, jak Dacia Duster. Wielu uważa, że to sporo lepsza alternatywa

Ten niskobudżetowy SUV jest równie tani, jak Dacia Duster. Wielu uważa, że to sporo lepsza alternatywa

suv tivoli w wersji standardowej a dacia duster jpg

Podaj dalej

Dacia Duster jest niekwestionowanym zwycięzcą wśród najlepiej sprzedających się SUV-ów. Niewiele marek może się pochwalić taką popularnością swoich modeli i tak częstym widokiem na drogach w całej Europie. Wszystko dzięki świetnej relacji cenowej do tego, co oferuje. W tej kwestii dostępne są jednak zupełnie nowe alternatywy.

Dacia w tej wersji błyszczy najjaśniej na rynku

Niewiele jest modeli w Europie, które mogą się pochwalić tym, że noszą etykietę Eco i można je kupić wydając zaledwie 77 000 zł. Dacia ma taki model w ofercie i jest on na tyle udany, że rządzi w swoim segmencie. Wśród SUV-ów, które jeżdżą po europejskich drogach, sprzedaje się najlepiej. Tajemnica tkwi w doskonałej relacji ceny do jakości oferowanego samochodu.

Wydatek 77 000 zł pozwala na zakup prostej wersji z silnikiem dwupaliwowym w standardzie, dzięki któremu właściciel może zabłysnąć etykietą ECO. W dzisiejszych czasach to ważny argument dla zakupu samochodu. Rumuńska marka nie jest już jednak jedyną, która oferuje tak wiele, za niewiele pieniędzy. Po piętach depcze jej atrakcyjny SUV oferowany również w dobrej, niskiej cenie.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez SsangYong España (@ssangyonges)

SsangYong Tivoli – bardzo atrakcyjny SUV z dobrymi parametrami

Niskobudżetowy model chińskiej marki to co prawda niejedyna opcja dla króla w tej grupie, jakim jest Dacia. SsangYong Tivoli to jednak bardzo ciekawa propozycja, oferowana w cenie zbliżonej do Dustera.

Za koreańskiego SUV-a trzeba zapłacić w Hiszpanii nieco poniżej 18 000 euro. W tej cenie zyskuje się samochód znacznie lepiej wyposażony seryjnie, zwłaszcza jeśli chodzi o silnik. Ten spod maski Tovoli osiąga moc 129 KM i zasilany jest benzyną.

Jeśli mowa o byciu eko, to Tivoli jest opcją tradycyjną bez zasilania LPG i nie jest wyposażony w żaden rodzaj mikrohybrydyzacji. Samochód sprawdzi się jako model do codziennego użytku nie tylko w miastach. Ci, którzy nie szukają etykiety ECO, zyskują już w standardowym wyposażeniu.

W Polsce za ten model oferowany w salonach przychodzi zapłacić 80 990 zł. Silnik benzynowy w wersji standardowej wersji osiąga moc 163 KM i 280 Nm momentu obrotowego. W tej cenie kierowca otrzymuje m.in. wielofunkcyjną kierownicę z dwoma trybami wspomagania, 6 poduszek powietrznych, asystent pasa ruchu, system aktywnej ochrony przed dachowaniem. Światła do jazdy dziennej LED, elektryczne szyby, lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane, podgrzewane też są objęte standardowym wyposażeniem.

Koreańskiego SUV-a można teraz zakupić w promocji, więc niewielka różnica w cenie jest warta rozważenia takiego zakupu.

NIE PRZEGAP

Ten SUV to nowość na rynku. Jeśli wjedzie do Europy będzie koszmarem taniego Dustera od Dacii

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News