Skoda Scala to ważny przeciwnik niemieckiego kompaktu
W ofercie Volkswagena Golf był i jest gwiazdą kompaktów. Nawet pozostając poniżej segmentu premium, nie ma problemu z pokonaniem rywali i często staje się idealnym modelem do codziennego użytku. Ci, którzy szukają alternatywy dla tego modelu, mają do wyboru kilka opcji, które mogą się pochwalić równie dobrym stosunkiem jakości i ceny. Dla wielu z nich to model marki należącej także do grupy Volkswagena- Skoda Scala. Już w standardzie dobrze wyposażony teraz z rabatem sprawia, że jest to nie lada pokusa.
Skoda Scala, która jest także kuzynką Seata Leona, może się pochwalić większą przestrzenią ładunkową i wyższym poziomem komfortu podróżowania. Ponadto teraz producent uruchomił rabat i tak można mieć czeski kompakt już za 82 200 zł. W tej cenie z wyposażeniem na poziomie Essence, Scala otrzymuje silnik o mocy 95 KM i manualną 5-biegową skrzynię biegów. Mocniejszy wariant o mocy 115 KM z 6-biegową manualną skrzynią biegów kosztuje 86 650 zł.
OGROMNA PROMOCJA NA OPONY ZIMOWE. SPRAWDŹ OFERTĘ NA OPONEO
Kompletny kompakt w dobrej cenie to dobra alternatywa dla modelu Volkswagena
Prawdą jest, że nie musimy wybierać najtańszej opcji wykończenia, by kupić Skodę Scala dobrze wyposażoną, choć bez przepychu i pozycji zarezerwowanej dla Volkswagena Golfa. Rabat, jaki oferuje czeski producent, pozwala na dowolną konfigurację. Najbogatsze wykończenie Montecarlo to bardzo ciekawa opcja. To dlatego, że pozwala nam się cieszyć mocą 150 KM i automatyczną skrzynią biegów w cenie 123 700 zł.
Na bogatej liście wyposażenia oprócz szeregu systemów bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy znajdziemy m.in.:
-reflektory Full LED Matrix oraz reflektory przeciwmgłowe z przodu LED z funkcją corner,
– Dach panoramiczny,
– obręcze kół ze stopów lekkich 17”,
– kamerę cofania,
– Czujniki parkowania z przodu z Manoeuvre Assist,
– Oświetlenie Ambiente, 2 kolory (biały/czerwony),
– 4 x USB-C z szybkim ładowaniem (45 W),
– Climatronic – dwustrefową klimatyzację automatyczną.
To, czego ten model nie ma, to jedynie przepych i pozycja na rynku, jaką ma Volkswagen Golf. Dlatego, jeśli wziąć pod uwagę, że Scala dzieli z nim technologię, ma większą ładowność i przestrzeń w kabinie, to jest to bardzo racjonalna alternatywa.