Zespół Hinwil z podkreśla znaczenie partnera w sezonie 2024 i 2025 F1
W zespole założonym przez Petera Saubera, występujący w Formule 1 nieprzerwanie od 1993 roku, długo zastanawiano się nad nową nazwą. Wczorajszy komunikat na stronie zespołu zawiera tę długo oczekiwaną informację. Wiadomo już, że Sauber będzie rywalizować w sezonie 2024 i 2025 pod nazwą Stake F1 Team Kick Sauber. Dlaczego nowa nazwa jest szczególnie przyjemna? Bo nazwisko Sauber powraca.
Ponadto Sauber Motorsport ogłosił, że jego obecny główny partner, Kick.com, innowacyjna platforma do transmisji strumieniowej kierowana przez społeczność, nabyła prawa do nazewnictwa podwozia przyszłorocznego samochodu, który będzie znany jako KICK Sauber C44. Ponadto nowa nazwa zespołu na sezony 2024 i 2025 pojawiła się na liście zgłoszeń FIA.
Markę Kick.com widzieliśmy już w widocznym miejscu na nadwoziu C43 zespołu F1 podczas wybranych wyścigów w 2023 roku. To efekt partnerstwa z firmą ogłoszonego na początku sezonu F1 2023. Dlatego wczorajsze ogłoszenie zmiany nazwy zespołu to efekt zacieśniania więzi między zespołem F1 a platformą streamingową.
„Sauberowi zawsze zależało na innowacjach, przełamywaniu schematów i przeciwstawianiu się konwencji. Współpraca z Kick.com to najnowszy i najodważniejszy przejaw filozofii, która nami kieruje. Kick.com na nowo definiuje sposób transmisji na żywo i zastosuje to samo rewolucyjne podejście w świecie Formuły 1. Naszym celem w przypadku Kick.com jest zrobienie kolejnego kroku w poszukiwaniu nowych i innowacyjnych sposobów na zbliżenie się do naszych fanów.”- powiedział przedstawiciel zespołu Alessandro Alunni Bravi.
Nie jest tajemnicą, że zespół Hinwill rozpocznie współpracę z Audi w 2026 roku. Wtedy wejdą w życie nowe przepisy techniczne i dotyczące jednostek napędowych. Tymczasem sponsorem będą dwie australijskie firmy. Pierwszą z nich jest internetowa firma bukmacherska Stake.
Duet kierowców na przyszły sezon wyścigowy bez zmian
Już ustalono duet kierowców na przyszły sezon wyścigowy F1. Po torze wyścigowym w bolidzie zespołu znów będą się ścigać Valtteri Bottas i Guanyu Zhou. Jest szansa, że zapomną o nieszczęsnych wynikach sezonu 2023.
KICK, który powstał w październiku 2022 r., skierowany do odbiorców na całym świecie opiera się na modelu „najpierw twórca”. To najbardziej satysfakcjonujący w branży system przychodów z subskrypcji. Twórcy zachowują 95% swoich przychodów w stosunku 95 do 5. Takie podejście, w połączeniu z angażującymi treściami tworzonymi przez rosnącą grupę twórców, sprawiło, że Kick.com osiągnął imponujące 22 miliony zarejestrowanych użytkowników.
„Jesteśmy podekscytowani możliwością ujawnienia przełomowej współpracy pomiędzy dwiema innowacyjnymi markami. Wraz z podniesieniem rangi stowarzyszenia KICK z zespołem z głównego partnera na partnera w zakresie praw do nazewnictwa podwozi, to partnerstwo ma na celu na nowo zdefiniować granice zaangażowania fanów, zapewniając entuzjastom sportów motorowych na całym świecie niespotykane dotąd doświadczenia. Przygotuj się na ekscytującą podróż z Kick.com, gdzie pasja spotyka się z wydajnością w szybkim tempie cyfrowej rozrywki.”– powiedział Akhil Sarin, dyrektor ds. marketingu w Kick.com.
Jest jeszcze jedno, co rzuca się w oczy na liście zgłoszeń na sezon 2024 Formuły 1. To fakt, że sponsor tytularny Cognizant zniknął z nazwy zespołu Aston Martin. Zespół wyścigowy ogłosił już w czwartek, wyłączne partnerstwo z Aramco.