Nowiutki hybrydowy SUV już za 105 900 zł
Suzuki S-Cross należy do segmentu modnego zarówno w Europie, jak i na pozostałych rynkach. Posiada poszukiwany napęd hybrydowy, dzięki czemu charakteryzuje się niskim zużyciem paliwa i dobrymi osiągami, a także ma konstrukcję i wymiary, które sprawiają, że jest to model bardziej niż odpowiedni dla rodzin.
Nie jest tajemnicą, że zakup SUV-a od Toyoty, lidera w branży nie zawsze jest możliwy. Decyduje o tym nie zawsze przystępna cena. Dlatego jedną z alternatyw, która przyciąga pod tym względem najwięcej uwagi, jest właśnie jeden z modeli Suzuki S-Cross, który z jakichś powodów nie ma w naszym kraju dużego udziału w rynku.
Patrząc na obecną promocję japońskiego producenta, wydaje się jasne, że to właśnie w ten sposób chce znacząco zwiększyć sprzedaż swojego kompaktowego SUV-a. Cena wywoławcza przy obecnej obniżce to 105 900 zł. Tyle zapłacimy za S-Crossa z silnikiem 1.4 BoosterJet mild Hybrid i manualną skrzynią biegów w wersji Comfort. Najbogatsza wersja z silnikiem 1.5 DualJet w pełni hybrydowa Elegance Sun, z napędem na cztery koła i automatyczną skrzynią biegów to wydatek 149 900 zł. Co, poza atrakcyjną ceną i napędem hybrydowym przemawia jeszcze na korzyść japońskiego SUV-a?
Idealny samochód do miasta i na autostradę
S-Cross, doskonale łączy zalety samochodu kompaktowego z rozwiązaniami aut segmentu SUV. Poradzi sobie świetnie zarówno na autostradzie, jak i w mieście. Ponadto tym samochodem można poruszać się również po drogach nieutwardzonych.
Eleganckie nadwozie S-Crossa kryje obszerną, komfortową kabinę, a bagażnik oferuje 430 litrów przestrzeni do wykorzystania.
Przy poziomie wyposażenia więcej niż kompletnego w standardzie, niemało osób mówi o tym modelu jako o jednej z prawdziwych okazji obecnie w naszym kraju. Wersja bazowa Comfort SUV-a MHEV może się pochwalić długą listą wyposażenia, która zawiera szereg systemów dbających o bezpieczeństwo podróży i wspomagających kierowcę. Oprócz tego w standardzie otrzymujemy m.in.:
– Bagażnik z systemem podwójnej, płaskiej podłogi,
– Interaktywny system multimedialny z ekranem dotykowym 7″,
– Kamera cofania,
– Pakiet usług Suzuki Connect za darmo przez 3 lata,
– Bluetooth® z zestawem głośnomówiącym i przyciskami sterowania w kole kierownicy,
– Reflektory LED Hi/Low ,
– Felgi aluminiowe 17″,
– system Dual Sensor Brake Support (DSBS).
Wyższe wersje wyposażenia obejmują dodatkowo np. podgrzewane fotele przednie, automatyczną klimatyzację 2-strefową, system multimedialny z 9-calowym ekranem dotykowym, nawigacją, a także panoramiczny, szklany dach. Opcja z napędem Hybrid jest już w standardzie lepiej wyposażona od S-Crossa MHEV.
Biorąc pod uwagę promocyjną ofertę, to Suzuki S-Cross walczy z Toyotą RAV4 i innymi mocnymi rywalami tj. Kia Sportage, Hyundai Tucson, czy Peugeot 3008 bardzo atrakcyjnym stosunkiem jakości do ceny. Na dodatek zarówno SUV połączony z systemem łagodnej mikrohybrydyzacji, jak i w pełni hybrydowy pozwala pochwalić się upragnioną etykietą eko.