Nowy Citroen C5 Aircross ma wiele do zaoferowania w cenie poniżej Hyundaia
Gorąca nowość w ofercie Citroena to C5 Aircross. Model zaskoczył w segmencie średniej wielkości SUV-ów, doskonale łącząc przestrzeń, komfort i technologię w niezwykle niskiej cenie. Na dodatek nie oszczędza na mocy oferując co najmniej 145 KM i automatyczną skrzynię biegów bez dopłaty. Oferta SUV-a uwzględnia mechanikę hybrydową bez konieczności ładowania, wersję hybrydową typu plug-in oraz wersję elektryczną.
Strategia cenowa pozwalająca kupić świetnie wyposażony samochód w standardzie i z pojemnym bagażnikiem w przypadku Citroena wróży nowemu C5 Aircross duży sukces. Zwłaszcza że modny segment wymaga wyłożenia coraz większych pieniędzy. Moc, wydajność i etykieta eko nie wymagają poświęcania niczego.
Nowy C5 Aircross wyróżnia się pod względem przestronności, pojemności bagażnika, którego pojemność do 720 litrów, zdecydowanie przewyższa średnią w swoim segmencie. Dodatkowo pojedyncze i przesuwane tylne siedzenia czynią go propozycją odpowiednią na rodzinne podróże lub do przewożenia przedmiotów o większych gabarytach.

Niemożliwe staje się możliwe w SUV-ie, który nie wymaga ponoszenia dodatkowych kosztów
Wyposażenie standardowe to kolejny z atutów Citroena C5 Aircross. W wersji hybrydowej obejmuje ono m.in.:
– 18’calowe felgi aluminiowe,
– oświetlenie LED,
– cyfrową deskę rozdzielczą i centralny ekran dotykowy z możliwością podłączenia bezprzewodowo urządzeń mobilnych,
– automatyczną 2-strefową klimatyzację,
– selektor trybu jazdy,
– tylne czujniki parkowania,
– zestaw systemów wspomagających kierowcę, tj. adaptacyjny tempomat, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu i automatyczne hamowanie awaryjne,
– zawieszenie Citroën Advanced Comfort.
Warto zwrócić uwagę, że te elementy udało się zintegrować w cenie 132 000 zł. To bardzo konkurencyjna oferta, jak na SUV-a o mocy 145 KM, który oszczędza paliwo i oferuje pojemny bagażnik od 565 do 1668 litrów. Jeśli chodzi o komfort, to Citroën C5 Aircross podtrzymuje swoją tradycyjną filozofię. Zawieszenie z progresywnymi amortyzatorami hydraulicznymi pomaga tłumić nierówności drogi i pozwala na płynną jazdę. Dodatkowo na poczucie komfortu wpływa wyciszenie wnętrza, ergonomia i jakość użytych materiałów.

Podsumowanie
Jeśli chodzi o design, to estetyka C5 Aircross jest zgodna z charakterystycznym stylem projektowania marki. Europa jest w nim zakochana. Wydajne napędy i kompletne wyposażenie już w standardzie czynią go bardzo atrakcyjną opcją dla propozycji takich marek jak Kia, Hyundai czy Skoda.
Francuski SUV spełnia oczekiwania rynku, na nowo interpretując równowagę między jakością, przestrzenią i ceną. To obecnie jedna z najbardziej racjonalnych opcji w swojej kategorii. Jeśli wersja PHEV otrzyma równie doskonałą ofertę, może się okazać najlepszą alternatywą dla chińskich modeli bez budżetowej etykiety i bardziej prestiżową. Zwłaszcza że elektryczny Citroen C5 Aircross imponuje elektrycznym zasięgiem i ceną.