Piękniejszy i z nowym wyższym rabatem Tucson ma apetyt na złoto na sprzedażowym podium
SUV Hyundaia wyróżnia się na tle swoich uznanych konkurentów od Kia i Toyoty. Widać to doskonale, jeśli prześledzimy preferencje zakupowe w Europie. Pomimo tego, że w tym segmencie ikoną jest Toyota, to dostrzeżono nowy atrakcyjny design Tucsona oraz technologie i napęd stawiający na wydajność. W efekcie tego wielu widzi w nim poważnego konkurenta do sprzedażowego podium japońskiej marki.
Na wielu rynkach zdołał pokonać Sportage i pozostawić daleko w tyle ulubionego SUV-a Toyoty RAV4. Poza doskonałą konstrukcją i etykietą eko pomaga mu w tym rabat od rabatu, obniżający cenę modelu z rocznika 2024 o kolejne 1000 zł. W rezultacie cena najtańszego Tucsona spada poniżej katalogowej o 12 000 zł. Pozostaje świetną opcją, która w atrakcyjnej cenie nie ogranicza mocy i efektywności i nadaje się do miasta oraz na długie podróże.

Komfort, technologia i wydajność stylowego SUV-a to podstawa
Hyundai nie rezygnuje z walki o podium dla Tucsona. Dynamiczny i stylowy bez wątpienia część swojego sukcesu zawdzięcza technologii hybrydowej HEV. To najlepsza opcja dla tych, którzy poszukują efektywności energetycznej bez rezygnacji z mocy w konkurencyjnej relacji jakości i ceny. Plus jeden względem atrakcyjności daje mu także wyposażenie.
Nowy Hyundai Tucson Hybrid z 2024 r. jest już dostępny od 147 900 zł. Warto jednak wykorzystać kolejną obniżkę do tego, by sięgnąć po lepiej wyposażone wersje. Producent przecenił je nawet o 16 000 zł. W efekcie za 155 900 zł można mieć bogato wyposażonego SUV-a o mocy 215 KM. W zasobach dealerów można zaś znaleźć Tuscona Modern jeszcze taniej, bo za 141 900 zł. Podobnie jak wersje Smart, czy najbogatszą N-Line, którą można upolować za jedyne 159 900 zł.
Na liście funkcjonalności wersji Smart, Executive, Platinum i N Line jest wszystko, co potrzeba. Oprócz szeregu poduszek powietrznych i systemów wspomagania jazdy są to m.in.:
– felgi aluminiowe 18” lub 19”,
– skórzana tapicerka,
– inteligentne otwieranie bagażnika,
– tylna kanapa składana zdalnie od strony bagażnika,
– cyfrowe zegary z wyświetlaczem 12,3”,
– inteligentny tempomat z funkcją Stop&Go oraz szereg asystentów,
– ładowarka bezprzewodowa do smartfonów, port USB w konsoli centralnej oraz 2 porty USB z tyłu konsoli centralnej.
To m.in. wyposażenie i cena decydują o tym, że patrząc na ranking konwencjonalnych SUV-ów, widzimy, że Tucson jest bliższy gustom i wymaganiom użytkowników w Europie. Odświeżenie modelu dodało mu atrakcyjności wizualnej. Wersja hybrydowa nie zaniedbuje etykiety eko i aspektu ekonomiczności. Samochód, który rozpędza się do 186 km/h zadowala się zużyciem paliwa na poziomie 5,6 l lub 5,8 l/100 km (wersja 4×4). Pasażerowie pokochali go za komfort, przestronność i dużą przestrzeń na nogi.


źródło: Hyundai