X-Trail pod każdym względem przewyższa Nissana Qashqai
Nissan Qashqai jest niewątpliwie hitem w ofercie japońskiego producenta. Atrakcyjna cena i wyposażenie w odnowionym SUV-ie okazują się najlepszą bronią na zwiększenie sprzedaży. Jeśli jednak chodzi o miłośników jazdy w terenie, to większy SUV z napędem na cztery koła jest bardziej atrakcyjną opcją, chociaż nie najtańszą.
Japoński producent ma w swojej ofercie model, który pod każdym względem przewyższa Nissana Qashqai. Ma napęd na wszystkie koła i atrakcyjne poziomy wyposażenia, co pozwala mu być bardzo interesującą opcją. To X-Trail, który jest bardzo kompletny nie tylko pod względem mechanicznym, ale także technologicznym.
Zastosowanie technologi e-POWER czyni jazdę nie tylko cichą, ale i ekonomiczną. Większe gabaryty dają lepsze możliwości transportowe, a wyposażenie gwarantuje lepszy komfort jazdy i prowadzenie niż w przypadku modelu Qashqai. Nic dziwnego, że wielu decyduje się zrezygnować z topowej wersji Nissana Qashqai na rzecz uboższej X-Trail’a za 174 200 zł.
SUV, który pokona nawet skomplikowany teren
Nissan X-trail dostępny na naszym rynku otrzymał napęd hybrydowy niewymagający podłączenia do sieci MHEV oraz innowacyjny hybrydowy e-POWER. Ten ostatni mówiąc najprościej, wykorzystuje silnik elektryczny do napędzania kół, a silnik benzynowy pełni rolę generatora energii.
Jeśli chodzi o wersje wyposażenia, to SUV-a można skonfigurować z poziomem wyposażenia N-Connecta i Tekna. Ten drugi zgodnie z cennikiem zarezerwowano dla wariantu z technologią e-POWER i napędem na dwa lub cztery koła. Jeśli chodzi o moc, to Nissan X-Trail w wersji N-Connecta dysponuje mocą 163 KM lub 213 KM ( 4×4). Poziom wyposażenia Tekna jest do wyboru z mocą 204 KM i 213 KM (4×4). Ciekawostką jest, że oferta modelu w Hiszpanii doczekała się zmian.
Producent wprowadził do cennika nowy, czwarty poziom wyposażenia z napędem na dwa i cztery koła Tekna+. Nissan X-Trail w takiej konfiguracji wykorzystuje najnowszą technologię marki i można go konfigurować z różnymi opcjami mechanicznymi. Z jednej strony to MHEV o mocy 163 KM, a z drugiej napęd e-POWER o mocach 204 KM i 213 KM (4×4).
Dla poszukujących modelu z napędem na cztery koła o dużej przestrzeni i ładowności Nissan X-trail jest świetną, choć nie najtańszą opcją. Najnowocześniejsza technologia i wydajny silnik dodatkowo pozwalają cieszyć się pożądaną etykietą eko. Warto także pamiętać, że X-Trail to prawdziwy SUV, którego zaletą jest przede wszystkim to, że bezproblemowo poradzi sobie w trudnym terenie, czego konkurencja nawet nie odważy się spróbować.