Przedstawiają tablicę rozdzielczą GT3 nowej generacji, która jest w dużej mierze identyczna z mniejszymi modelami 911 Carrera i Turbo.
Diabeł tkwi w szczegółach
Jeśli jednak przyjrzysz się bliżej, zauważysz pewne szczegóły charakterystyczne dla GT3. Na przykład logo GT3 na wyświetlaczach zestawu wskaźników, zamszową kierownicę Race-Tex (opcja 350 USD w modelach Turbo S , ale prawdopodobnie standard w GT3) oraz grafikę profilu samochodu.
Obecność obrotomierza z żółtym akcentem i czerwoną linią 9000 obr./min, a także trzech pedałów i ręcznej dźwigni zmiany biegów między siedzeniami, potwierdza to, czego wielu już się spodziewało: nowy GT3 napędzany będzie wysokoobrotowym, wolnossącym silnikiem.
Będzie to ulepszona wersja 4 litrowej jednostki 718 Spyder i Cayman GT4 , połączonej z sześciobiegową manualną skrzynią biegów.
Prototypy z Nurburgring bez kamuflażu
Zdjęcia z toru, choć mało wyraźne przedstawiają duże bardzo wyeksponowane tylne skrzydło „łabędzią szyję”. Prototypy GT3, zostały dostrzeżone podczas testów na Nurburgring już w ostatnich miesiącach.
Dwusprzęgłowa automatyczna skrzynia biegów, też znajdzie się w ofercie
Biorąc pod uwagę, że poprzednia generacja rozwijała 493 KM i 460 Nm, w nowym modelu moc będzie bliższa 522 KM i 500 Nm. Całość uzupełni szereg ulepszeń podwozia i zawieszenia, aby ulepszyć już szybkie działanie na torze.