Dacia Duster dostępna w najbardziej ekskluzywnym wydaniu i genialnej cenie
Dacia Duster Extreme zniknęła z konfiguratora zaraz po tym, jak model przeszedł face lifting. Dziś wiemy, że do zaprezentowanej na wystawie w Paryżu wersji Mat Edition Dustera, dołączy kolejna. To dlatego, że rumuński producent ogłosił, że wypuszcza model w najbardziej ekskluzywnej wersji. Pojawiła się już w polskim cenniku.
Duster cieszy się ogromnym uznaniem wśród polskich kierowców. W sierpniu był numerem jeden najchętniej kupowanych samochodów, bo na taki wybór zdecydowało się 3810 klientów. Czy wersja Extreme zaskoczy równie pozytywnie?
Silnik w trzech wersjach do wyboru
W extremalnym wydaniu Dacii Duster producent montuje jeden z trzech wariantów silnikowych. Dostępna jest opcja zakupu samochodu z 1,0-litrowy silnikiem ECO-G o mocy 100 KM i maksymalnym momencie obrotowym 170 Nm. Zarządza nim sześciobiegowa manualna skrzynia biegów i napęd na przednie koła. To wariant dla oszczędnych, bo pracuje na benzynie lub LPG. Koszt? 86 150 zł.
W gamie benzyniaków jest jeszcze silnik 1.3 TCe, która rozwija 150 KM i 250 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W tym wariancie samochód jest dostępny z automatyczną skrzynią biegów EDC z podwójnym sprzęgłem i sześcioma przełożeniami oraz napędem na przednie koła. Cena staruje od 100 900 zł, ale za dopłatą 500 zł można kupić samochód z napędem na cztery koła.
Dla fanów diesla Dacia przygotowała wersję z silnikiem 1.5 Blue dCi o mocy 115 KM i 260 Nm. Oferowaną z sześciobiegową manualną zmianą biegów i napędem 4×4 w cenie 102 400 zł. Co producent oferuje w tej cenie?
Więcej niż bogate wyposażenie
Wersja Extreme pomimo tego, że nie jest zupełną nowością w katalogu modeli producenta, to ucieszy wielu. W tym wydaniu Duster zyskał wykończenia: Essential, Expression, Journey i Journey Go. Standardowe wyposażenie wersji Dustera Extreme jest bogate, bo oferuje klientom m.in.:
-wiele poduszek powietrznych (przednie, boczne i kurtynowe)
– światła LED do jazdy dziennej i przeciwmgielne
– detektor martwego punktu
– system informacyjno-rozrywkowy Media Nav Evolution
– tylne czujniki parkowania
– Apple CarPlay i Android Auto
– wielofunkcyjną kierownicę z regulacją wysokości i głębokości
– elektryczne szyby
– 2 złącza USB na tylnych siedzeniach
– regulację odcinka lędźwiowego i wysokości fotela kierowcy oraz podłokietniki
– 17-calowe felgi aluminiowe
– czujnik ciśnienia w oponach
– BEZPIECZNE wspomaganie hamowania awaryjnego
– automatyczną klimatyzację
– Keyless Entry – system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania silnika
– ekstremalną tapicerkę
– listwy sufitowe w kolorze meghalite szary
– elektrycznie regulowane i składane lusterka zewnętrzne
NIE PRZEGAP
To wielka październikowa okazja. Nie jest nią już Dacia Sandero, ani żadna inna