Citroen ma zwycięską ofertę, która zmiata Dacię i chińską konkurencję
Na europejskich drogach przybywa nowych marek z Chin. BYD i MG doczekały się solidnej pozycji i choć wciąż daleko im do Dacii, to dzięki swoim bardzo konkurencyjnym ofertom zyskują atencję. Obie mają przewagę, jeśli chodzi o technologię w pojazdach elektrycznych. Jeśli jednak spojrzymy na oferty, to żaden chiński model nie odniósł takiego sukcesu jak stylizowany na SUV-a Citroen C3.
To właśnie ten europejski model pokonał chińskich gigantów i z ceną Dacii rozwiewa uprzedzenia względem pojazdów elektrycznych, które wciąż żywi wielu kierowców. Dowodzi to, iż wystarczy atrakcyjna oferta, by wygrać z modelami, które mają wiele do zaoferowania i mogą pochwalić się bardzo ciekawym stosunkiem ceny do jakości.
Teraz do oferty Citroena wpada nowy elektryczny C3 Aircross, który zamierza podbić rynek w segmencie rodzinnych SUV-ów. Spełnia wymagania większej grupy klientów i świetnie wyposażony wpada na rynek, by powalczyć o podium.

Ulepszony ë-C3 Aircross w konkurencyjnej cenie zatrzęsie rynkiem
Nowy C3 Aircross to odpowiedź Citroena na rosnące oczekiwania klientów. Zwłaszcza tych poszukujących kompaktowego modelu, który łączy w sobie zalety typowego SUV-a z technologią napędu na miarę czasów. Wyższe zawieszenie, przestronne wnętrze oraz dużą funkcjonalność to klucz do sukcesu.
Elektryczny C3 Aircross nie potrzebuje nawet dopłat, by cennikiem zmiatać konkurencję. Bestsellerowa oferta zaczyna się w polskim cenniku od 120 800 zł. Jeśli zdecydujemy się na rządowe dofinansowanie w programie NaszEauto, obniżamy cenę nawet o 40 000 zł. SUV Citroena jednak oferował jedynie wariant z akumulatorem 44 kWh, co przekładało się na zasięg 303-307 km. Jak na rodzinny model to niewiele, by sięgnąć po sławę. Nic dziwnego, że mając tak bardzo ciekawą ofertę, Citroen wprowadził do oferty nowy wariant Extended Range.
Citroen ë-C3 Max z akumulatorem o pojemności 54,2 kWh jest dostępny w dwóch poziomach wyposażenia: Plus i Max. Elektryczny silnik o mocy 113 KM pozwala sprawnie przemieszczać się bez grama paliwa na dystansie 384-400 km. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej wynosi 16,3-16,7 kWh na 100 km.
Modna sylwetka i unikatowy nowy design crossovera pozwoliły zdobyć C3 wielu fanów. Nowa wersja zwiększa praktyczność modelu ë-C3 Aircross. W połączeniu z poziomem wyposażenia Puls w cenie 139 800 zł (bez dopłat) to oferta, która pozwala pokonywać długie trasy. Bez rezygnacji z wyposażenia i atrakcyjnej ceny. Oferta Citroena nie jest konkurencyjna tylko dla ofert z Chin. Dla porównania ë-C3 Aircross Extended Range Max kosztuje 146 200 zł, podczas gdy najtańszy Peugeot e-2008 Style z zasięgiem 400-406 km to wydatek 156 130 zł.