W MG HS PHEV dostrzeżono sporo tańszą i równie atrakcyjną alternatywę dla Toyoty
Nie jest tajemnicą, że marka MG oferuje swoje SUV-y w atrakcyjnej relacji jakości i ceny. W cenie bliżej Dacii nie rezygnują z mocy, wydajności i atrakcyjnego wyglądu. Polacy docenili zarówno MG HS i ZS z mechaniką hybrydową. W atrakcyjnej niższej cenie oferują bardzo kompletne wyposażenie i pojemny bagażnik z pojemnością od 507 do 1484 litrów.
Nowy w ofercie MG HS z mechaniką hybrydową typu plug-in okazał się strzałem w dziesiątkę potrzeb kierowców. Z zasięgiem elektrycznym do 100 km i imponującą mocą 272 KM nie tylko w Polsce okazuje się niezwykle atrakcyjną alternatywą dla droższej Toyoty RAV4 PHEV.
W Hiszpanii gdzie rynek pojazdów PHEV odnotował w lipcu br. niezwykły roczny wzrost o 178,78%, na szczycie jasno świeci gwiazda MG. Tu, gdzie w ciągu jednego miesiąca zarejestrowano ponad 12 000 egzemplarzy pojazdów PHEV, numerem jeden jest MG HS Plug-In Hybrid. Toyota RAV4 musiała się zadowolić drugą pozycją, ale po piętach depcze jej chiński BYD ze swoim SUV-em Seal U DM-i.
Nie tylko czołówka segmentu pojazdów hybrydowych z wtyczką wygląda w Hiszpanii bardzo ciekawie. Kolejne, czwarte miejsce również należy do chińskiego samochodu. SUV Jaecoo 7 nie dał bowiem szans Toyocie C-HR. To oznacza, że producenci z Azji mają znacznie lepiej ocenianą ofertę, skoro udało im się zaistnieć w segmencie tradycyjnie zdominowanym przez uznanych producentów. Ten trend w popularności daje się zauważyć również w Polsce.

Bestsellerowy SUV MG z wtyczką oszczędza względem Toyoty ponad 60 000 zł
Umacniający swoją pozycję na europejskim rynku MG HS PHEV ma w tym momencie promocję. Oferta na polski rynek uwzględnia rabat na 10 000 zł. W związku z tym gwiazdę MG można sobie kupić za 154 500 zł. Prestiż Toyoty RAV4 PHEV wymaga wyłożenia przynajmniej 219 200 zł.
Boom na SUV-y PHEV pozwalające w mieście jeździć bez grama paliwa może skutkować rosnącą dynamiką sprzedaży pojazdów tego typu. Rynkowa ewolucja napędzi klientów do salonów MG. Promocja i 7-letnia gwarancja podważają wszelkie uprzedzenia względem chińskiej marki. Nowy MG HS PHEV plasuje się jako inteligentna i ekonomiczna opcja dla topowych modeli segmentu premium.
Nie jest tajemnicą, że hybrydy plug-in umacniają swoją rolę jako rozwiązanie przejściowe w kierunku całkowicie elektrycznej mobilności. Tu będzie się toczyć walka na zasięgi, cenniki i oferty bliżej potrzeb klientów. Sława MG HS PHEV wzmacnia pozycję marki w tym coraz bardziej konkurencyjnym segmencie, gdzie gwiazdami oprócz Toyoty są Ford Kuga i Hyundai Tucson.