ABT Sportsline od lat współpracujące z marką, wzięło na warsztat najmocniejszą obecnie trójkę.
Od A do Z wyjątkowy produkt
Tuner z Kempten złowił nowe S3 i zbliżył go do muskularnego brata, masując dodatkową mocą jego turbodoładowany 2,0-litrowy silnik benzynowy.
Czterocylindrowa jednostka TFSI rozwija moc 306 koni mechanicznych i 400 Nm momentu obrotowego, zaraz po opuszczeniu fabryki.
Po tym, jak zadziała magia ABT, moc rośnie do 365 KM i 450 Nm.
Nie jest to szczyt możliwości pięciu cylindrów z RS3 pod względem mocy, nie wspominając o brzmieniu, ale doskonale wypełnia lukę między dwoma gorącymi modelami.
KIEROWCO! SPÓŹNIŁEŚ SIĘ Z WYMIANĄ OPON? SPRAWDŹ NAJLEPSZE OFERTY!
Strojone na miarę
Specjalista od modyfikacji, nie mówi na razie o szczegółach wydajności po zastrzyku dodatkowych 60 KM i 50 Nm. Zakładamy, że dostrojone przez ABT S3 jest naprawdę szybkie.
Standardowa wersja jest już dość zrywna, bo osiąga setkę w 4,8 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 250 km / h.
Oprócz modyfikacji serca S3 , gorący hatchback otrzymał nowe, czarne pięcioramienne i gustowne 20-calowe buty typu Sport GR.
Tym, którzy boją się dużym rozmiarów, firma oferuje 19-calówki w kolorze brązowego diamentu i matowej czarni.
ABT pracuje również nad bardziej groźnym układem wydechowym z dużymi 102-mm końcówkami, aby podkreślić fakt, że to nie jest to fabryczne S3.
KIEROWCO! SPÓŹNIŁEŚ SIĘ Z WYMIANĄ OPON? SPRAWDŹ NAJLEPSZE OFERTY!
Przycisk start-stop z podświetlanym logo ABT, a co z końcówkami?
Wszyscy nienawidzący gastrycznych fałszywych końcówek wydechu, mają nadzieję, że w związku z tym ABT i inni tunerzy, wyjdą do klienta z własnym zestawem body dla S3.
Jak wiadomo te z tyłu sprawiają największy „ból” , zwłaszcza gdy samochód jest pomalowany na jaśniejszy kolor.
Czarne S3 dobrze sobie radzi z fake końcówkami, częściowo maskując fałszywe elementy, ale wszyscy wiemy, że one tam są…