Lexus wyróżniony za wysoką jakość obsługi klienta. Marka ustanowiła nowy rekord

Lexus wyróżniony za wysoką jakość obsługi klienta. Marka ustanowiła nowy rekord

Lexus wyróżniony za wysoką jakość obsługi klienta. Marka ustanowiła nowy rekord

Podaj dalej

Lexus zatriumfował już jedenasty raz w norweskim badaniu satysfakcji klientów AutoIndex w każdej kategorii. Japoński producent zdobył 935 na 1000 możliwych punktów – ustanawiając przy tym nowy rekord badania. Utwierdza to tylko w przekonaniu, że Lexus reprezentuje wysoką jakość produktów i usług. 

Lexus jest niezaprzeczalnym królem jakości 

„Lexus po raz 11. z rzędu zajął pierwsze miejsce, co tylko potwierdza najwyższy poziom w zakresie jakości obsługi klienta. Wyjątkowa kultura korporacyjna Lexusa sprawia, że korzystanie z jego oferty jest wyjątkowo łatwe i przyjemne. To odróżnia Lexusa od innych marek motoryzacyjnych w Norwegii” – stwierdził Mikkel Korntved, wiceprezes Loyalty Group International.

Jakość obsługi jest kwintesencją marki Lexus. Głównym celem firmy jest traktowanie każdego klienta jak gościa we własnym domu. Zasady japońskiej gościnności Omotenashii zastosowane w salonach producenta, które opierają się o trzy niezbędne aspekty: dbałość o szczegóły, przewidywanie oczekiwań klientów oraz wyrażanie wdzięczności. 

„Naszym sukcesem jest nie tylko to, że dostarczamy wysokiej jakości samochody z charakterem. Przywiązanie ogromnej wagi do obsługi klienta i pracy serwisu jest integralnym elementem naszej marki. Wiemy, że nasi klienci to doceniają” – powiedział Jan Christian Holm, dyrektor Lexus Norway.

Lexus nagradzany na każdej płaszczyźnie

Wyróżnienie w badaniu AutoIndex to tylko kolejny dowód najwyższych standardów marki. W ostatnim czasie jakość samochodów Lexusa została również doceniona przez prestiżowy brytyjski magazyn “What Car?” – nagradzając producenta Reliability Award w dorocznym Reliability Survey, co ciekawe to już trzeci taki tytuł z rzędu. Jeszcze wcześniej belgijska organizacja Test-Achats/Test-Aankoom oceniła Lexusa jako najbardziej niezawodną markę. 

Oprócz wymienionych kategorii nagrodami cieszą się również modele japońskiej firmy. Druga generacja modelu NX w styczniu tego roku została wybrana  Hybrydą Plug-In Roku przez „What Car?”, natomiast francuski „Kilomètres Entreprise” uznał NX-a za najlepszego SUV-a dla biznesu. 

 

 

 

 

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News