Wjechał na drogę ekspresową pod prąd, bo nie chciało mu się czekać w korku. Najwyższy wymiar kary?

Wjechał na drogę ekspresową pod prąd, bo nie chciało mu się czekać w korku. Najwyższy wymiar kary?

Wjechał na drogę ekspresową pod prąd, bo nie chciało mu się czekać w korku. Najwyższy wymiar kary?

Podaj dalej

Czytając takie nagłówki pewnie wy – tak samo jak ja – macie ochotę ukarać kierowcę tak surowo, jak tylko się da. Jak można wjechać na drogę ekspresową pod prąd… i to celowo? Przecież to jakiś absurd.

Kilka dni temu głośno było o mężczyźnie, który jechał pod prąd drogą ekspresową S3 w powiecie gorzowskim. „Interia” ujawnia szczegóły na temat całej sytuacji. Szczegóły, które sprawiają, że normalny człowiek może złapać się za głowę. Odebranie prawa jazdy takiemu osobnikowi to w moim odczuciu zdecydowanie zbyt mała kara… ale wręcz obowiązek wobec społeczeństwa.

pod prąd droga ekspresowa s3 korek
fot. pixabay

Okazuje się, że 24-letni kierowca celowo wjechał na „ekspresówkę” pod prąd. Dlaczego? Jak sam zdradził – trafił na korek i po staniu przez godzinę skończyła mu się cierpliwość. Tak – nie chciało mu się czekać w korku, znudziło mu się to… dlatego wjechał pod prąd na drogę ekspresową i pojechał w drugą stronę.

Węgiel w Polsce się kończy? Oto dowód na to, że powinniśmy zacząć się obawiać nadchodzącej zimy

Naprawdę ciężko to jakoś sensownie skomentować. Odebranie prawa jazdy takiej osobie powinno być absolutnym standardem. Co jeszcze? Policja skierowała sprawę do sądu, ta może orzec grzywnę w wysokości nawet 30 tysięcy złotych. Kierowca zasłużył naprawdę na surową karę.

Twój telewizor jest nielegalny? Będziesz musiał go oddać, nowego nie kupisz. Unia Europejska znów to robi

Ktoś z was powie, że przecież nic się nie stało. Ale co mogło się stać? Wyobraźcie sobie, że w drugą stronę jadą dwa samochody z dużą prędkością. Mamy zakręt, barierki, nic nie widać. I nagle z naprzeciwka wyjeżdża taki jegomość, który jedzie pod prąd, bo znudził mu się korek. Konsekwencje mogły być tu tragiczne.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News