Emirates zrobiło najlepszą reklamę wszech czasów? Po tym widoku każdemu z nas robi się cieplej

Czy Emirates wykonało najlepszą reklamę w historii? To są te ujęcia, po których każdemu z nas robi się cieplej. Wiecie – to ten rodzaj zachowania waszego organizmu, w którym wy sami się boicie, że zaraz coś się wydarzy.

Emirates zrobiło najlepszą reklamę wszech czasów? Po tym widoku każdemu z nas robi się cieplej
Podaj dalej

Emirates umie w reklamy – jak powiedziałaby młodzież. Ale całkowicie szczerze – czy widzieliście kiedykolwiek lepszą reklamę? Czy kiedykolwiek ktoś skomponował tak krótki, ale zarazem imponujący przekaz? To jest jedno z tych nagrań, których nie obejrzysz tylko raz, machniesz ręką, przejdziesz obojętnie. Zaczyna się niewinnie, kobieta po prostu stoi z kartkami. Ale to, co dzieje się później…

reklama emirates expo dubaj
YouTube

Linia lotnicza wykonała podobną reklamę już w połowie ubiegłego roku. Reklama „We’re on top of the world” informowała o zmianach w przepisach covidowych dotyczących podróżowania głównie dla Brytyjczyków. Oni od tego momentu mogli w łatwiejszy, bardziej przystępny sposób dostać się do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Najważniejsze w tym wszystkim było jednak to, że kobieta trzymająca napisy stała na… szczycie budynku Burdż Chalifa.


Nowa reklama poniżej

Tym razem powstała reklama „See you at Dubai Expo”, która, jak wskazuje sama nazwa, zaprasza na targi Expo. Wszystko zaczyna się od stewardessy na szczycie Burdż Chalifa, która pierwszą z kartek oznacza – „I’m still here!” – wciąż tutaj jestem. Wszystko to wygląda bardzo łatwo, bardzo prosto. Kobieta stoi i pokazuje kolejne tablice z kolejnymi napisami. Ale pamiętajmy o tym, że ta kobieta stoi na wysokości… 828 metrów.

reklama emirates expo dubaj
YouTube

A wtedy… wtedy dzieje się magia

Tym razem Emirates przebili samych siebie. Nie tylko postawili stewardessę na „dachu świata”. Tym razem w całe przedsięwzięcie zaangażowany został również… Airbus A380, czyli największy samolot pasażerski świata. Moment, w którym ten potężny gigant przelatuje na wysokości kobiety… to jest jakieś absolutne arcydzieło. To jest moment, który można oglądać w nieskończoność – robi to niesamowite wrażenie.

NOWA REKLAMA:

Samolot przelatywał około 800 metrów od kaskaderki na szczycie Burdż Chalifa. Leciał z prędkością zaledwie 145 węzłów, chociaż jego średnia prędkość przelotowa to 480 węzłów. Oczywiście wszystko po to, aby reklama wyszła jak najlepiej. W tym samym celu A380 nie przeleciał obok budynku tylko raz, a aż 11 razy.

Reklama zachęca do odwiedzenia Expo 2020 w Dubaju. To wystawa, która potrwa do 31 marca tego roku. Jak czytamy na portalu „WP” – jest to wystawa, na której prezentowany jest ludzki postęp i najnowsze osiągnięcia w różnych dziedzinach. Wśród nich znajdują się m.in. kultura, sport, muzyka, technologia, czy gastronomia.

Przeczytaj również