Elektryczne coupe będzie miało klasyczne malowanie w biało-czerwono-szare pasy, inspirowane dawnymi barwami Audi Sport, które miało chociażby Audi 90 IMSA GTO. Nic nostalgicznego nie znajdziemy jednak we wnętrzu. Do napędu służą 3 silniki elektryczne (2 z tyłu, 1 z przodu), które łącznie dadzą moc 804 KM. Przy 1450 kg masy pozwoli to na rozpędzenie się do setki poniżej 2,5 sekundy. Warto dodać, że ten sam napęd, ale mniej wyżyłowany będzie zasilał elektrycznego SUV-a Audi, którego spodziewamy się w dalszej części tego roku.
Realny e-tron Vision Gran Turismo będzie jeździł przy okazji wszystkich europejskich rund Formuły E w sezonie 2018/2019. Za kierownicą zasiądzie były kierowca serii DTM Rahel Frey oraz były uczestnik wyścigów Le Mans, Dindo Capello. Pierwsze pokazy już w ten weekend w Rzymie podczas Rome ePrix.
Tagi: Audi, e-tron, samochody elektryczne