Jakie błędy w obsłudze klienta najczęściej popełniają warsztaty samochodowe?! Będziesz w szoku!

Jakie błędy w obsłudze klienta najczęściej popełniają warsztaty samochodowe?! Będziesz w szoku!

mechanik części samochodowe

Podaj dalej

Prowadzenie warsztatu samochodowego to duże wyzwanie, które współcześnie wiąże się z wieloma zadaniami składającymi się na całościowy odbiór firmy. Błędy w obsłudze klienta mają jedne z największych konsekwencji. Niektóre niedopatrzenia są wręcz szokujące!

Dzisiaj zwykłe warsztaty, które prowadzą jedynie naprawę mechaniczną bez większego przywiązania uwagi do szczegółów, są w trudniejszej sytuacji, ponieważ klienci przyzwyczajają się do wysokiego standardu obsługi w innych punktach usługowych. Stąd profesjonalizacja pod każdym względem jest koniecznością, ale w trakcie prowadzenia wielu klientów zdarzają się też błędy.

Martwe media społecznościowe i mail

Dzisiaj obecność w mediach społecznościowych wydaje się pewnego rodzaju standardem, jednak wiele firm podchodzi do tego po macoszemu. Do dyspozycji klientów w teorii jest kilka kanałów komunikacji, jednak wysłanie wiadomości przez stronę na Facebooku, czy na skrzynkę mailową spotyka się z brakiem odpowiedzi. Jest to duży błąd w komunikacji, który wpływa na odbiór całej firmy.

Facebook, Twitter, TikTok będą odłączone?
fot. pixabay.com – AzamKamolov

Brak zainteresowania klientem

W trudnych czasach dla przedsiębiorców każdy klient jest na wagę obecności na rynku lub potencjalnego bankructwa. Niestety spora grupa firm ciągle potrafi traktować klientów, jako zło konieczne i w pewnych sytuacjach wręcz ogranicza zainteresowanie ich potrzebami do absolutnego minimum. Jeśli ktoś pojawi się w recepcji serwisu mechanicznego i musi prosić o uwagę, jest to zdecydowanie negatywny sygnał.

Niejasne koszty naprawy

Współcześnie też wiele osób z uwagą wydaje każdy grosz, dlatego transparentność w wykazywaniu wszystkich kosztów, jest jedną z podstaw wiarygodności serwisu. Niestety zdarzają się ciągle firmy, które potrafią dość enigmatycznie wyceniać swoje usługi i można odnieść wrażenie, że są one robione wg zasady „na twarz”.

świadczenie pieniądze plus na paliwo
fot. pixabay

Brak paragonu i gwarancji

Na koniec coś, co absolutnie nie powinno się wydarzyć w XXI wieku, ale wydaje nam się, że będzie niestety nowym standardem. Brak paragonu za wykonaną usługę oraz gwarancji na zamontowane części lub jakość przeprowadzonej naprawy. Jeśli w razie kłopotów mamy problemy z udowodnieniem winy serwisu, wiemy, że nawiązaliśmy współpracę z amatorami.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News