Kampania promocyjna nowego flagowego modelu C5 X od Citroëna

C5 X to model Citroëna, który został zaprezentowany po raz pierwszy w 2021 roku. Jest uosobieniem doświadczenia marki w zakresie komfortu, dobrego samopoczucia za kierownicą oraz wrażeń z jazdy. Citroën, będąc zainspirowanym koncepcją CXperience, nie ukrywał przed światem, że ma zamiar stworzyć samochód klasy grand tourer. Pojazd ten ma połączyć w sobie elegancję i dynamikę sedana, pojemność kombi oraz pozycję za kierownicą typową dla SUV-a. 

Kampania promocyjna nowego flagowego modelu C5 X od Citroëna
Podaj dalej

Niesamowite doznania płynące z jazdy

Głównym celem Citroëna jest, aby kierowca, prowadząc C5 X czuł się jak w przestworzach. Technologie wspomagające kierowcę gwarantują pełen spokój i wyciszenie podczas jazdy. Planem kampanii promocyjnej jest przedstawienie tych wszystkich wrażeń na wiele sposobów za pomocą filmu reklamowego i materiałów graficznych. 

Film reklamowy modelu C5 X:

„Zwykle w kampaniach reklamowych wyobrażenia przestrzeni kosmicznej, rakiet i astronautów przywołują na myśl prędkość, moc i osiągi – koncepcje o wybitnie męskim charakterze. W tej reklamie wykorzystaliśmy nieważkość jako metaforę doznań za kierownicą Citroëna C5 X – płynna jazda, niezrównany komfort, spokój oraz intensywne poczucie spokoju ducha. Praca z marką, która potrafi robić rzeczy tak odmienne od oczekiwań, jest niezmiennie fascynująca!” – powiedział Stéphane Xiberras, prezes i dyrektor kreatywny BETC.

Podczas produkcji kampanii promocyjnej C5 X nie zapomniano również o projektach graficznych, które kreują nowy wizerunek marki. Zastosowane w nich kolor inspirowane zorzą polarną wywołują u odbiorcy spokój. Cała stylistyka jest stworzona na bazie ruchu retrowave. 

„Citroën to marka znana z innowacyjnego i awangardowego podejścia. Od ponad roku dajemy temu wyraz i wprowadzamy gruntowne zmiany w naszej strategii reklamowej. Film reklamowy i materiały graficzne z kampanii promocyjnej C5 X wyznaczają ton i podkreślają to wszystko, co uosabia C5 X: płynną jazdę, niezrównany komfort, intensywne poczucie spokoju i dobre samopoczucie” – podkreśla Laurent Barria, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Citroëna.

Poczuj harmonię już teraz

Citroën kładzie bardzo duży nacisk na komfort oraz spokój kierowcy. Firma postrzega mobilność jako źródło nie tylko spokoju, ale i dobrego samopoczucia. Właśnie dlatego cała kampania znana jest pod hasłem „Poczuj harmonię”. 

Slogan reklamowy emitowany jest w Polsce do 24 czerwca.

 

 

Przeczytaj również