Potężny SUV o potwornej mocy
Począwszy od silnika, SUV ma pod masą 4-litrowe V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Jednostka otrzymała nową parę turbosprężarek, nowy intercooler, układ wydechowy i dodatkową jednostkę sterującą. W rezultacie generuje 807 KM i dysponuje momentem obrotowym 1090 Nm.
Oznacza to wzrost aż o 257 KM i 320 Nm w stosunku do fabrycznego Cayenne Turbo Coupé, co czyni go mocniejszym niż jakikolwiek inny fabryczny model. Automatyczna dwusprzęgłowa skrzynia Porsche została zmodernizowana, aby poradzić sobie z ogromnym momentem obrotowym.
Wizualnie SUV wyróżnia się zestawem 22-calowych, pięcioramiennych felg Manhart z oponami 285/35/22 z przodu i 315/30/22 z tyłu. SUV został dodatkowo obniżony o 35 mm, zyskując adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne i nowe drążki. Bodykit narazie nie jest dostępny, ale tuner pracuje już nad nowym splitterem i tylnym dyfuzorem z włókna węglowego.
W Niemczech nie zarejestrujesz
Z tyłu znajdziemy za to poczwórne rury ze stali nierdzewnej ze sportowego układu wydechowego z rynku wtórnego. Ma on układ sterowania zaworami, podczas gdy kupujący mogą wybrać sportowe rury Manharta. Nie są one zatwierdzone przez TUV, więc w Niemczech nie uda się go zarejestrować. Opcjonalny zestaw naklejek Manhart sprawi, że nikt nie pomyli go ze standardowym Cayenne Coupé. Trzeba przyznać, że ten SUV naprawdę wyróżnia się z tłumu.
Manhart nie ujawnił cen aktualizacji, ale CRT 800 jest już dostępny do zamówienia. Pamiętajcie, że Porsche wkrótce wprowadzi na rynek zaktualizowaną wersję Cayenne, która prawdopodobnie będzie kompatybilna ze wspomnianym pakietem tuningowym.