Ten nowy SUV trafił do sprzedaży online i od razu rozsadził stronę. 25 tys. zamówień w 55 sekund! [ZDJĘCIA]

Ten nowy SUV miał być sprzedażowym hitem, ale chyba nikt nie spodziewał się, że rozsadzi stronę internetową. Mahindra Scorpio-N na swoim rodzimym rynku w Indiach schodzi jak ciepłe bułeczki. W mniej niż minutę sprzedało się pierwsze 25 000 sztuk. 

nowy-7-osobowy-suv-mahindra
Podaj dalej

Ten nowy SUV to prawdziwy hit

nowy-7-osobowy-suv-mahindra
fot. Mahindra

Zainteresowanie było tak duże, że spowodowało awarię strony internetowej. Wielu potencjalnych nabywców początkowej partii musiało zatem obejść się smakiem. Scorpio-N, który firma nazywa „wielkim tatusiem SUV-ów”, to SUV z nadwoziem na ramie, który ma zastąpić starzejącego się Scorpio nowoczesną stylistyką i technologią. Model  jest dostępny w wersjach benzynowych i wysokoprężnych z opcjonalnym napędem na cztery koła. Został ogłoszony w maju ubiegłego roku, a oficjalny debiut nastąpił w czerwcu. 

Według producenta, początkowe 25 000 sztuk Scorpio-N było wycenione 60-90 tys. złotych w zależności od wariantu. Ale ceny kolejnych zamówień mają wzrosnąć. Spowodowało to pośpiech wśród potencjalnych kupujących, którzy oglądali odliczanie na oficjalnej stronie internetowej, mając nadzieję, że zarezerwują wczesny slot. 

nowy-7-osobowy-suv-mahindra
fot. Mahindra

Gdy system zaczął przyjmować zamówienia 30 lipca, ruch był tak duży, że w ciągu 55 sekund zniknęła początkowa partia 25 000 sztuk. Wiele osób korzystało z mediów społecznościowych, aby narzekać na awarię strony internetowej Mahindry, co nie pozwoliło im na zrealizowanie zamówienia na czas poprzez złożenie depozytu. 

Awaria zamówień online

Mimo to firmie udało się zebrać ponad 100 000 zamówień w ciągu pierwszych 30 minut. Każda rezerwacja zawierała depozyt w wysokości 1 000 zł, co przekłada się na łącznie 22,7 miliona dolarów wygenerowanych w pół godziny! 

nowy-7-osobowy-suv-mahindra
fot. Mahindra

Producent publicznie przyznał się do usterki technicznej. Zapewnił wszystkich, że system online zarejestrował znaczniki czasu, kiedy każdy użytkownik nacisnął przycisk płatności. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować pierwszych 25 000 klientów, którzy uzyskają dostęp do promocyjnych cen dla swojego Scorpio-N. 

Jak donosi Autocar India, Mahindra skontaktuje się z każdym kupującym w celu potwierdzenia zamówienia. Ponadto klienci będą mogli zmienić zdanie na temat wybranego wykończenia i specyfikacji swojego Scorpio-N do 15 sierpnia. Wtedy ten wybór zostanie zablokowany, podając szacunkową datę dostawy. SUV trafi do klientów najwcześniej 26 września, a Mahindra zamierza wyprodukować ponad 20 000 sztuk do grudnia.

Przeczytaj również