W przeciwieństwie do RS7-R od ABT, który został ozdobiony intrygującym malowaniem i mnóstwem czerwonych akcentów, RS6-R nie jest tak krzykliwe.
Wciąż jednak jest dużo bardziej agresywne od „standardowego” RS6. Wszystko to za sprawą m. in. przeprojektowanego przedniego zderzaka, czy splittera wykonanego z włókna węglowego. Ten sam materiał został wykorzystany przy bocznych lusterkach, listwach progotowych czy tylnym spojlerze. Samochód otrzymał również 22-calowe felgi i nowy tylny dyfuzor.
Jeśli chodzi o wydajność, 4-litrowy silnik Audi V8 z podwójnym turbodoładowaniem w tym super kombi wyciąga obecnie 740 KM i dysponuje momentem obrotowym w postaci 920 Nm. To znacznie więcej niż standardowe 600 KM i 800 Nm.
Audi RS6 po opuszczeniu fabryki przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 3,6 sekundy, ale dzięki modyfikacjom tunera ABT setkę uda się osiągnąć o 0,4 sekundy szybciej. Wzrost wydajności osiągnięto dzięki nowym turbosprężarkom, intercoolerowi ABT, tuningu oprogramowania i nowemu układowi wydechowemu.
Na tym modyfikacje się jednak nie kończą. Tuner zdecydował się również na sprężyny o regulowanej wysokości, stabilizatory ABT i modyfikacje wnętrza, w tym nowe maty podłogowe, światła wejściowe, czy charakterystyczną kierownicę z włókna węglowego.
ABT zamierza zbudować tylko 125 egzemplarzy swojego super kombi RS6-R. Ceny pakietu (nie wliczając w to ceny nowego auta) zaczynają się od 69 900 euro.