Klasa GT3 jest obecnie najważniejsza w wyścigach super samochodów i to na niej opierają się wszystkie najważniejsze serie. Nie licząc prototypów i bolidów szybsze samochody można spotkać tylko w klasie GTE, która rywalizuje w ramach Le Mans 24h. Warto też dodać, że to właśnie Mercedesem SLS klasy GT3 Robert Kubica rywalizował w Mugello, a obecnie Janek Kisiel walczy takim samochodem w Audi R8 LMS Cup.
Niedawno na rynek w weszła drogowa wersja modelu NSX (w USA sprzedawana jako Acura i tak pod tą nazwą pokazano wyścigówkę), który napędzany jest czterema silnikami – jednym benzynowym i trzema elektrycznymi, które generują 581 koni mechanicznych.
Choć Honda nie zdradziła jeszcze zbyt wielu szczegółów na temat swojej wyścigówki, to wiadomo już, że na torze auto będzie korzystać tylko ze spalinowej jednostki, gdyż jak na razie hybrydy nie są dopuszczone do startów w GT3. Ponadto na torze samochód straci 3 biegi i zamiast dziewięciu będzie miał sześć.
Oczywiście wersja wyścigowa otrzymała rozbudowany pakiet aerodynamiczny oraz jest znacznie lżejsza od standardowego modelu. Samochód już jest testowany i ma trafić do klientów w przyszłym roku. Ciekawe, czy w Europie jakiś zespół skusi się na zakup takiego samochodu.