Dwa najwyższe modele Alfy z oznaczeniami Quadrifoglio będą pomalowane w barwy Trofeo White i Competizione Red. To dokładnie te same kolory, które znajdziemy na bolidzie Formuły 1 oznaczonym C38.
To jednak nie koniec kuracji odróżniającej dwa prezentowane modele od regularnych wersji Quadrifoglio. W samochodach znajdziemy fotele kubełkowe z dodatkami karbonu Sparco obszyte czerwoną nitką. Dodatkowo, lewarek zmiany biegów Mopar oraz połączenie skóry, Alcantary i włókna węglowego na kierownicy. Giulia i Stelvio otrzymają także logotyp „Alfa Romeo Racing” na klapach bagażnika.
Aby podkręcić nieco sprawy, Giulia szczyci się karbonowym dachem i 19-calowymi felgami (20” na Stelvio). To w połączeniu z czerwonymi zaciskami klocków hamulcowych i ceramicznymi tarczami da fantastyczny efekt. Za układ wydechowy odpowiedzialny będzie popularny Akrapovic.
Silniki nie uzyskały żadnej kuracji, więc zarówno w Giulii Quadrifoglio jak i Stelvio Quadrifoglio znajdziemy dobrze znane 2,9-litrowe jednostki V6 produkujące 505 koni mechanicznych i 600 Nm momentu obrotowego.
Dwie wersje Alfa Romeo Racing z pewnością zostaną zaprezentowane na Geneva Motor Show, gdzie możemy spodziewać się także odświeżonej Giulietty w wersjach Veloce i Executive a także Stelvio Ti.