Giulia i Stelvio Quadrifoglio w edycji "Alfa Romeo Racing"

Już 5 marca rozpocznie się 89. edycja targów motoryzacyjnych w Genewie. Alfa Romeo świętując pełnoprawny powrót do Formuły 1 zdecydowała się na wprowadzenie do swojej oferty Stelvio Quadrifoglio i Giulii Quadrifoglio. Samochody otrzymały kurację nawiązującą do malowania używanego w F1 przez Kimiego Raikkonena i Antonio Giovinazziego.

Dwa najwyższe modele Alfy z oznaczeniami Quadrifoglio będą pomalowane w barwy Trofeo White i Competizione Red. To dokładnie te same kolory, które znajdziemy na bolidzie Formuły 1 oznaczonym C38.

To jednak nie koniec kuracji odróżniającej dwa prezentowane modele od regularnych wersji Quadrifoglio. W samochodach znajdziemy fotele kubełkowe z dodatkami karbonu Sparco obszyte czerwoną nitką. Dodatkowo, lewarek zmiany biegów Mopar oraz połączenie skóry, Alcantary i włókna węglowego na kierownicy. Giulia i Stelvio otrzymają także logotyp „Alfa Romeo Racing” na klapach bagażnika.

Aby podkręcić nieco sprawy, Giulia szczyci się karbonowym dachem i 19-calowymi felgami (20” na Stelvio). To w połączeniu z czerwonymi zaciskami klocków hamulcowych i ceramicznymi tarczami da fantastyczny efekt. Za układ wydechowy odpowiedzialny będzie popularny Akrapovic.

Silniki nie uzyskały żadnej kuracji, więc zarówno w Giulii Quadrifoglio jak i Stelvio Quadrifoglio znajdziemy dobrze znane 2,9-litrowe jednostki V6 produkujące 505 koni mechanicznych i 600 Nm momentu obrotowego.

Giulia i Stelvio Quadrifoglio w edycji „Alfa Romeo Racing”
Podaj dalej

Dwa najwyższe modele Alfy z oznaczeniami Quadrifoglio będą pomalowane w barwy Trofeo White i Competizione Red. To dokładnie te same kolory, które znajdziemy na bolidzie Formuły 1 oznaczonym C38.

To jednak nie koniec kuracji odróżniającej dwa prezentowane modele od regularnych wersji Quadrifoglio. W samochodach znajdziemy fotele kubełkowe z dodatkami karbonu Sparco obszyte czerwoną nitką. Dodatkowo, lewarek zmiany biegów Mopar oraz połączenie skóry, Alcantary i włókna węglowego na kierownicy. Giulia i Stelvio otrzymają także logotyp „Alfa Romeo Racing” na klapach bagażnika.

Aby podkręcić nieco sprawy, Giulia szczyci się karbonowym dachem i 19-calowymi felgami (20” na Stelvio). To w połączeniu z czerwonymi zaciskami klocków hamulcowych i ceramicznymi tarczami da fantastyczny efekt. Za układ wydechowy odpowiedzialny będzie popularny Akrapovic.

Silniki nie uzyskały żadnej kuracji, więc zarówno w Giulii Quadrifoglio jak i Stelvio Quadrifoglio znajdziemy dobrze znane 2,9-litrowe jednostki V6 produkujące 505 koni mechanicznych i 600 Nm momentu obrotowego.

Dwie wersje Alfa Romeo Racing z pewnością zostaną zaprezentowane na Geneva Motor Show, gdzie możemy spodziewać się także odświeżonej Giulietty w wersjach Veloce i Executive a także Stelvio Ti.

Przeczytaj również