Dick Cormack, szef DMACK: –Nie ma w tym roku nawet jednego szutrowego rajdu, którego byśmy się obawiali. Na każdą rundę jedziemy z tym samym nastawieniem – aby wygrać. W ubiegłym sezonie wyznaczyliśmy sobie cele na poszczególne imprezy, tym razem patrzymy jednak zdecydowanie szerzej na nasz program rozwojowy.
W Argentynie Elfyn Evans używał twardszej mieszanki opon DMACK w swojej Fieście. Eksperci szacują, że ta sama guma powinna idealnie pracować również podczas Rajdu Portugalii, którego początek już w tym tygodniu. Jak twierdzi Cormack, kilka usprawnień i będzie ona także idealna na imprezę w Sardynii.
Wykonaliśmy mnóstwo testów porównawczych z oponą Michelina i jesteśmy bardzo pewni siebie. Dokładnie przeanalizowaliśmy ubiegłoroczne rajdy i wniosek jest oczywisty – w całym kalendarzu mistrzostw świata jest tylko jeden rajd, na którym potrzebna jest miękka mieszanka. Jest nim Rajd Wielkiej Brytanii. Podczas pozostałych imprez używana jest opona średnia, bądź twarda. DMACK pracował również ciężko nad tym, aby zmniejszyć do minimum prawdopodobieństwo przebicia opon. Wydaje się, że i to wyszło nam całkiem nieźle – dodał Dick Cormack.
Czy opony na Rajdzie Portugalii zapracują w samochodzie Elfyna Evansa równie dobrze, co podczas imprezy w Argentynie? Przekonamy się już wkrótce.