Kajto wyprzedził na ostatnim oesie o 2,43 sekundy wyprzedził Kubę Brzezińskiego, natomiast czołowa trójkę uzupełnił Filip Nivette. Na dalszych miejscach znaleźli się Chuchała Oleksowicz, Grzyb i Bouffier.
W generalce Mistrz Europy wypracował ostatecznie 54,94 sekundy przewagi nad drugim Chuchałą. Trzecie miejsce przypadło Nivettowi, który stracił do kierowcy Subaru Imprezy 1,41 sekundy. Czwarty Grzyb stracił do kierowcy Skody Fabii R5 1,91 sekundy, natomiast piąty Bouffier miał już ponad minutę straty do Kajetanowicza.
W klasie drugiej najlepszym okazał się Halicki w Abarthcie 500, który na ostatnim odcinku wyprzedził Roszka w BMW M3. Czołową trójkę uzupełnił Biela jadący Renault Clio. Klasa pierwsza padła natomiast łupem Gryca, który z przewagą 6,42 sekundy pokonał Byśkiniewicza, natomiast na podium stanie także Kręcioch w Peugeocie.
Do startu na Karowej zakwalifikowali się:
1. Kajetanowicz/Baran Ford Fiesta R5+
2. Chuchała/Dymurski Subaru Impreza
3. Kuchar/Lukas Subaru Impreza RX
4. Grzyb/Hundla Ford Fiesta R5
5. Brzeziński/Wróbel Ford Fiesta
6. Nivette/Heller Skoda Fabia R5
7. Bouffier/Panseri Ford Fiesta
8. Oleksowicz/Sienkiewicz Ford Fiesta
9. Gagacki/Bilski Skoda Fabia R5
10. Stec/Rathe Ford Fiesta
– z klasy 3:
11. Butvilas/Vaitkevicius Ford Fiesta R5
12. Ratajczyk/Szcześniak Mitsubishi Lancer Evo X
13. Szeja/Szeja Subaru Impreza
14. Grzesiński/Tutaj Ford Fiesta VS
15. Frycz/Wodniak Subaru Impreza
– z klasy 2:
16. Halicki/Tkacz Abarth 500 Open 2WD
17. Roszek/Sajdak BMW M3
18. Biela/Ciupka Renualt Clio RS
19. Poletyło/Waliszewska BMW M3
– z klasy 1:
20. Gryc/Kuśnierz Peugeot 208
21. Byśkiniewicz/Wisławski Opel Adam
22. Kręcioch/Borko Peugeot 208
23. Kostka/Pochroń Honda Civic
24. Wawrzyczek/Janik Citroen C2