Seria zniżek zmienia SUV-a KGM Torres 4×4 w okazję
SUV-y z napędem na cztery koła to najlepsi sprzymierzeńcy kierowców, którzy regularnie spędzają czas poza miastem, potrzebują pojemnego bagażnika i właściwości terenowych. Torres to jeden z najsłynniejszych modeli byłego SsangYong obecnie KGM.
Ten prawdziwy specjalista w produkcji pojazdów 4×4 oferuje swojego SUV-a w promocji. W efekcie oszczędza względem najtańszej Toyoty RAV4 ponad 40 000 zł. Jeśli jednak cena jest problemem, to można cieszyć się naturą, decydując się na tańszą opcję- KGM Torres z rynku wtórnego. Sprawdźmy zatem, którą opcję wybrać.
Seria zniżek doprowadziła do tego, że koreański SUV zaczyna się w cenniku od 122 703 zł, a wersja 4×4 od 143 682 zł. KGM podzieliło katalog modelu na 4 poziomy wyposażenia: Joy, Adventure, Adventure Plus i Wild. Torres jest dobrze wyposażony już w standardzie i wyróżnia się na tle konkurentów designem. Wielu znajdzie z nim doskonałą opcję, bo ma wiele do zaoferowania. Na przykład głębokość brodzenia 300 mm (przy prędkości poniżej 30 km) i możliwość holowania przyczepy kempingowej, łodzi, czy zwykłej przyczepy. Producent zadbał o hydroizolację podwozia i funkcję kontroli kołysania podczas holowania.
Nowoczesny Torres dodatkowo zapewnia najwyższy w swojej klasie poziom bezpieczeństwa. Wykonany w dużym procencie z blachy stalowej o wysokiej wytrzymałości otrzymał 8 poduszek powietrznych w tym kurtyny. Najlepszą opcją ze względu na cenę w promocji jest Torres Adventure. Lista wyposażenia SUV-a zawiera dodatkowo wtedy m.in. podgrzewane fotele i kierownicę, system monitorowania martwego pola i czujniki parkowania z przodu. W promocji kupimy taką konfigurację za 155 502 zł. Można ją mieć jednak znacznie taniej, podobnie jak najbogatszą wersję KGM Torres Wild.

Praktycznie nowe egzemplarze KGM Torres są świetną opcją dla droższej Toyoty RAV4
Znalezienie okazji na rynku wtórnym dla koreańskiej opcji hitu Toyoty nie wymaga wyczerpujących poszukiwań. KGM Torres zarejestrowany w 2023 roku z przebiegiem nieco ponad 22 000 km, to praktycznie nowy egzemplarz w wersji Adventure Plus, więc jest bardzo dobrze wyposażony. Pod maską kryje się 1,5-litrowy, turbodoładowany, czterocylindrowy silnik benzynowy o mocy 163 KM (280 Nm), który współpracuje z instalacją LPG. Z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów i napędem 4×4 to wydatek 146 900 zł.
Równie bogato wyposażony egzemplarz można kupić za 120 000 zł z przebiegiem nieco ponad 24 000 km. Dla porównania topową wersję wyposażenia Wild z przebiegiem nieco ponad 14 000 km można upolować za 148 999 zł. Tyle kosztuje praktycznie nowy Torres z 2023 roku.
To dobra oferta, która pozwala zakupić samochód na każdy teren, który oferuje bagażnik o pojemności od 703 do 1662 litrów, szereg technologii, komfort i niebanalny styl. Mimo dużych gabarytów Torres jest zaskakująco zwrotny i łatwy w prowadzeniu. Ponadto, choć nie jest rasowym pojazdem terenowym, to poradzi sobie tam, gdzie wiele SUV-ów nie dociera. Długi okres gwarancyjny potwierdza wysoką jakość i trwałość samochodu. Cena zaś czyni go bardzo atrakcyjną opcją nie tylko dla mocniejszej Toyoty, ale także odpowiedników od Forda i Nissana.
