Ofensywa cenowa marki Hyundai sprawia, że cennik Instera rzuca wyzwanie chińskim markom
Nowy w ofercie marki Hyundai elektryczny Inster jest czymś więcej, niż zwykłym miejskim SUV-em. Oferta uwzględniająca promocję czyni go jedną z najbardziej przystępnych cenowo i kompletnych alternatyw na segmencie pojazdów elektrycznych.
Kompaktowa konstrukcja mieszcząca ogromny bagażnik i wszechstronny charakter to jego kolejne mocne atuty. Mniejszy niż Dacia Duster, nie pozwala narzekać na brak przestrzeni. To plus duch crossovera i niebanalny wygląd uczyniły Instera pojazdem na miarę czasów.
Samochód, który stał się gwiazdą oferty Hyundaia, doczekał się wielu pozytywnych opinii. Z dobrym zasięgiem, szybkim ładowaniem i funkcją V2L zaskoczył wszystkich funkcjonalnością i relacją ceny i wyposażenia. To solidna propozycja Koreańczyków stoi teraz powyżej swoich konkurentów z Daci i Citroëna. Uwzględniając rządowe dopłaty, staje w garażu za niecałe 60 000 zł.

Elektryczny Inster z DNA SUV-a jest najlepszą alternatywą dla chińskich modeli
Hyundai Inster to miejski model, który już samym wyglądem demonstruje zwinne pokonywanie miejskiej przestrzeni. Kompaktowe rozmiary nie oznaczają bynajmniej, że jest zwykłym miejskim modelem. Zasięg i szybkie ładowanie sprawiają, że Inster nie ogranicza jazdy i sprawdzi się także podczas weekendowych wycieczek poza miasto. To dlatego, że Hyundai oferuje dwie wersje Instera, poza typowo miejską jest także Inster Cross. Hyundai dodatkowo zabezpieczył jego nadwozie, a detale w postaci 17’calowych felg i opcjonalny kosz dachowy dodają mu solidności. Funkcja Vehicle-to-Load pozwoli na przykład zasilić energią z samochodu, urządzenia przydatne na kempingu.
W modelu krótszym od Seata Ibizy możemy po wyjęciu tylnego panelu i złożeniu siedzeń cieszyć się bagażnikiem sięgającym 1059 litrów, do tego otrzymujemy świetne wyposażenie w konkurencyjnej cenie. Najtańszy poziom wyposażenia Pure zaczyna się obecnie od 99 900 zł. To uwzględniając promocję i rządowe dofinansowanie sprawia, że kupimy ten świetny model już za 59 900 zł. Adekwatnie najtańszy Inster Cross to wydatek 84 900 zł. Z uwagi na promocję najlepiej zainwestować w wyższe poziomy wyposażenia miejskiego SUV-a. Te oprócz bogatszego wyposażenia uwzględniającego np. pompę ciepła korzystają z większej baterii 49 kWh, oferując zasięg do 370 km i moc 115 KM.
Model, który może nam bez problemu służyć za miejsce do spania, w najbardziej podstawowej wersji oferuje m.in.:
– centralny ekran o przekątnej 10,25 cala z łącznością Android Auto i Apple CarPlay,
– kamerę cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi oraz tylne czujniki parkowania,
– automatyczną klimatyzację,
– nawigację z usługami Hyundai LIVE i system telematyczny Bluelink,
– ładowarkę pokładową 11 kW.

Podsumowanie
Przestrzeń wnętrza z możliwością aranżacji dzięki przesuwnym fotelom i niebanalny bagażnik to bez wątpienia cechy, które wyróżniają model Hyundaia na zatłoczonym rynku małych SUV-ów miejskich. Jeśli wygląd to nie problem, to możesz liczyć na przyjemną i oszczędną jazdę Insterem dzięki dynamicznemu silnikowi elektrycznemu. Nowa strategia cenowa powoduje, że wschodzącą gwiazda Hyundaia na europejskim rynku jest teraz znacznie bliżej wielu portfeli.

