Japoński Swift to doskonały zakup dla tych, którzy niec chcą niczego, co oferuje Toyota i nie potrzebują SUV-a
Suzuki Swift jest jednym z tych modeli, które, choć nie mogą pochwalić wynikami sprzedaży na poziomie Toyoty, to są godnymi polecenia alternatywami w segmencie B pojazdów. Niezawodny, o bardzo dobrym stosunku jakości do ceny, z uniwersalnym nadwoziem i bardzo dobrze wyposażony kusi ofertą uwzględniającą mechanikę hybrydową.
Ten kultowy hatchback Suzuki ewoluował i zgodnie z potrzebami rynku może się pochwalić etykietą eko, najlepszą jakością wykonania i niezawodnością. Japońska marka wyposażyła go w silnik benzynowy o mocy 83 koni mechanicznych i lekki system hybrydyzacji, dzięki czemu osiąga homologowane zużycie palia na poziomie 4,4 l /100 km. Na dodatek etykieta eko w Suzuki Swift nie wymaga korzystania z wtyczki. W efekcie stanowi interesującą alternatywę m.in. dla takich modeli jak Seat Ibiza, Renault Clio, Opel Corsa czy Peugeot 208.

Suzuki Swift to doskonały zakup nie tylko dla łowców okazji
Jednym z głównych argumentów tego modelu Suzuki jest to, że jak to zwykle bywa w przypadku japońskich samochodów, jest niezawodny i nawet w dłuższej perspektywie użytkowania rzadko sprawia problemy. Jest idealnym samochodem dla tych, którzy nie potrzebują SUV-a, ani sportowych wrażeń w samochodzie, który użytkują na co dzień. To propozycja w sam raz dla tych, którzy poszukują oszczędności w zakupie i użytkowaniu i cenią sobie wydajność.
Biorąc pod uwagę, że japońska marka ma promocję na ten model, warto wziąć go pod uwagę. Podstawowa wersja tego modelu z manualną skrzynią biegów jest w cenniku już za 76 400 zł, co stawia go powyżej tańszych i podstawowych wersji najlepiej sprzedających w tym segmencie modeli. W tej cenie pakiet wyposażenia na poziomie Premium obejmuje m.in.:
– światła do jazdy dziennej LED,
– pakiet systemów bezpieczeństwa,
– komunikację bezprzewodową Bluetooth® z zestawem głośnomówiącym i przyciskami sterowania w kole kierownicy,
– czujniki parkowania z tyłu i kamerę cofania (tył pojazdu, obraz w kolorze),
– interaktywny system multimedialny z ekranem 9″ + nawigacja satelitarna + radio cyfrowe DAB,
– połączenie ze smartfonem (Apple CarPlay™, Android Auto™, MirrorLink™),
– pakiet usług Suzuki Connect,
– kolorowy wyświetlacz wielofunkcyjny 4,2″,
– gniazdo USB i gniazdo 12 V,
– reflektory LED Hi/Low,
– ogrzewanie tylnej szyby,
– manualną klimatyzację.

Podsumowanie
Uwzględniając fakt, że Suzuki tnie cennik warto postawić na wyższe poziomy wyposażenia tj. Premium Plus lub Elegance. Teraz można je kupić odpowiednio za 82 400 zł i 86 400 zł. W konfiguracji z automatyczną skrzynią biegów to wydatek 88 400 zł i 92 400 zł. Taka tania alternatywa dla Toyoty Yaris jest praktyczna. Choć przystosowana do przemieszczania się w miejskiej dżungli zapewnia stabilność i komfort podczas dłuższych podróży. Bagażnik o pojemności 265 litrów jest wystarczający do codziennego użytku. Teraz w promocji jest atrakcyjną opcją dla tych, którzy chcą zminimalizować wydatki, nie rezygnując z jakości i wydajności, a Toyota Yaris nie jest ich wymarzonym modelem.