Odnowiony C4 X jest w sam raz dla tych, którzy chcą stylowego, taniego i wszechstronnego modelu
Mniej znaną opcją od Toyoty Yaris Cross zaprojektowaną w stylu crossovera, jest znajdujący się w katalogu Citroena model C4 X. Od początku wyróżniał się na tle rywali swoim atrakcyjnym projektem nadwozia, komfortem jazdy i wszechstronnością przy zachowaniu atrakcyjnej ceny.
Dla wielu może być teraz preferowaną opcją wobec tanich marek tj. Dacia, czy jej chińscy rywale. Pod projektem w stylu crossovera kryje się przestronne wnętrze i modna stylistyka. Teraz kiedy trafia do oferty po zabiegach kosmetycznych, jest w sam raz dla oszczędnych, którzy nie chcą rezygnować z designu, a niekoniecznie chcą jeździć z etykietą taniej marki.
Odnowiony Citroen C4 X oferuje świeższy wygląd, najnowocześniejsze technologie i wydajniejsze układy napędowe. Jeśli chodzi o estetykę, pozostaje zgodny z najnowszymi projektami Citroena. Teraz C4 X ma jednak nowe logo i przeprojektowany przód z nowymi reflektorami. Przy czym francuscy projektanci utrzymali linie fastback.
We wnętrzu dominują firmowe fotele Advanced Comfort, które oferują jeszcze więcej komfortu podczas jazdy. Dodatkowo jest nowy 7-calowy cyfrowy panel wskaźników oraz 10-calowy ekran informacyjno-rozrywkowy, który obsługuje między innymi Chat GPT. Kierowca ma wsparcie ze strony 20 systemów wspomagających prowadzenie pojazdu oraz zawieszenia Citroën Advanced Comfort. Na liście wyposażenia nie brakuje także czujników i kamer ułatwiających codzienne poruszanie się samochodem.
SUV Citroena z etykietą eko jest oszczędniejszy i oferuje moc 136 KM
Odnowienie francuskiego SUV-a nie miałoby większego sensu, gdyby nie uwzględnić w ofercie preferowanego dziś napędu hybrydowego. Nie jest tajemnicą, że C4 X wyposażony w układ hybrydowy zasilany napięciem 48V jest najlepszą opcją.
Miękkie hybrydy Citroena z 3-cylindrowymi silnikami otrzymują warianty mocy 100 i 136 KM. Łagodna hybryda C4 X jest dostępna w najmocniejszej wersji o mocy 136 KM (230 Nm). Współpracuje z sześciobiegową, dwusprzęgłową automatyczną skrzynię biegów e-DCS6.
Odnowione Citroëny C4 i C4 X trafią do sieci Citroena od 15 lutego. Cena początkowa C4 X w Polsce zaczyna się od 110 600 zł. Model ten otrzyma poziomy wyposażenia: YOU, PLUS i MAX. Ta druga jest bardzo ciekawą opcją. Każdy ma na liście m.in.:
– nowe 18-calowe dwukolorowe felgi aluminiowe „Amber” z diamentowym szlifem,
– 10-calowy ekran dotykowy z bezprzewodowym Android Auto i Apple CarPlay™,
– automatyczne wycieraczki przedniej szyby i światła LED,
– tylne czujniki parkowania,
– dwustrefową klimatyzację.
W rezultacie ten praktyczny model będzie świetnie wyposażoną opcją nie tylko dla Dacii, ale nawet Toyoty Yaris Cross, Forda Pumy, czy Renault Arkana.