Gran Turismo 7 ze śmiesznymi błędami
Najnowsza aktualizacja Gran Turismo 7 jest już dostępna. Ale jej przerobiony silnik fizyki niestety nie zachowuje się zgodnie z planem. A wyniki są dość zabawne. Oprócz nowego toru, sześciu nowych samochodów i opon Michelin, aktualizacja GT7 wprowadza nową fizykę jazdy. To nic innego jak sposób, w jaki symulowana jest jazda samochodów.
Deweloperzy tak pisali o aktualizacji: – Model symulacji fizyki samochodu przejdzie znaczącą transformację. Ta aktualizacja wprowadza nową fizykę zawieszenia i udoskonalone obliczenia opon. To skutkuje bardziej naturalnym przenoszeniem ciężaru podczas pokonywania zakrętów. Ponadto, reakcja opon zostanie ulepszona. Będzie oferować bardziej realistyczne nagrzewanie i zużycie. Spodziewaj się bardziej dynamicznych ruchów samochodów i udoskonalonych wrażeń z jazdy.
#GT7
リアルドライビングロケットシミュレーター pic.twitter.com/1FhwzEnT8h— ぬえちゃんショッピング (@AIPhard_T0yota) July 25, 2024
Problem dotyczy zawieszenia
W praktyce jednak coś jest zdecydowanie nie tak z najnowszą fizyką samochodów. Wydaje się, że problem dotyczy głównie zawieszenia. Na wielu filmach zamieszczonych na portalu „X” widzimy, jak gracze doświadczają ruchów samochodu, które… cóż, nie są zbyt dynamiczne.
Według portalu GTPlanet, skaczące samochody mają najwyraźniej swapy silnika i korzystają z ekstremalnych ustawień zawieszenia. To takie, które najczęściej przeznaczone są do driftu. Jak widzimy, samochody praktycznie wystrzeliwują w powietrze samoczynnie. Niektórzy gracze zaczęli nawet synchronizować to śmieszne zjawisko z muzyką.
Czy tak duże studio jak Polyphony Digital może pozwalać sobie na takie wpadki? Wydaje się, że to już nie pierwszy raz, gdy aktualizacja całkowicie popsuła grę. Teraz gracze mogą albo skorzystać z błędu i porobić śmieszne filmiki, albo poczekać do wypuszczenia kolejnej łatki która pozwoli na normalne ściganie się.