Trzy rzędy siedzeń i jazda bez paliwa w mieście
Wiadomo, że chińskim markom można zarzucić pewne niedociągnięcia. Jednak dzięki relacji jakości i ceny oraz wydajności trudno im znaleźć mocnego rywala. Dlatego m.in. BYD przyciąga wielu klientów do swoich europejskich salonów.
Teraz kiedy w jego ofercie jest taki SUV, jak Seal U DM-i świetnie wyposażony i oszczędny, to trudno się dziwić tym, którzy podchodzą do zakupu pojazdu ekonomicznie. Nie dość, że jest bardzo dobrze wyposażony i tani, to oferuje tanie przejazdy w mieście ze względu na wydajny układ napędowy.
Dużym atutem jest obecność trzech rzędów siedzeń w konfiguracji 2+3+2, co pozwala na przewożenie nawet siedmiu pasażerów.
BYD Seal U DM-i to pojazd w modnym nadwoziu, który pozwala na pokonanie dystansu 70 kilometrów bez grama paliwa. Co w mieście jest wystarczającą wartością. Warto zauważyć także, że takie rozwiązanie przyczynia się do bardziej zrównoważonej mobilności w miastach. Kierowcy chętnie sięgają po takie rozwiązania, co widać w sprzedażowych słupkach.
Aż 177 koni mechanicznych w bardzo atrakcyjnym cenowo SUV-ie
Hybrydowy SUV BYD Seal U DM-i udowadnia, że można oferować dobrze wyposażone, wydajne pojazdy w przystępnych cenach. Producent chce, by w jego ofercie stanowił punkt odniesienia dla dostępnych hybrydowych SUV-ów typu plug-in.
Nie jest tajemnicą, że kiedy pojawi się w europejskich salonach jesienią 2024, będzie bardzo atrakcyjną opcją dla rywali. To jeden z najbardziej obiecujących modeli. Oprócz tego, że jest wydajny i nie brakuje w nim przestrzeni, to oferuje bardzo dobre wyposażenie.
SUV o długości 4,7 metra w podstawowej wersji Comfort oferuje m.in.
– 19-calowe felgi aluminiowe,
– dwa ekrany (7-calowy na zestaw wskaźników i 12,3-calowy obrotowy na system multimedialny),
– łączność bezprzewodową za pomocą Apple CarPlay i Android Auto.
Jest także panoramiczny, elektrycznie sterowany dach z elektrycznie sterowaną roletą przeciwsłoneczną, podgrzewana kierownica, system audio z 9 głośnikami, kamerę z widokiem 360 stopni i pompę ciepła.
Moc 177 KM i zasięg do 70 km pochodzi z połączenia 4-cylindrowego silnika benzynowego 1,5 (110 KM) i silnik elektrycznego. Bateria o pojemności brutto 17,5 kWh pozwala na pokonywanie na napędzie elektrycznym codziennych dystansów po mieście.
SUV obsługuje ładowanie AC z maksymalną mocą 6,6 kW i posiada funkcję V2L do ładowania urządzeń zewnętrznych z mocą 3,3 kW. Podczas gdy czekamy jeszcze na dane takie jak średnie zużycie paliwa i pojemność bagażnika, to dzięki swojej ofercie BYD Seal U DM-i ma wiele atutów, by przekonać do siebie kierowców.
Bogata oferta uwzględniająca nowe technologie, systemy bezpieczeństwa, oraz jakość wykonania w cenie początkowej poniżej 38 500 euro (ok. 164 000 zł) zapowiada się bardzo konkurencyjnie. W porównaniu do innych pojazdów hybrydowych typu plug-in, BYD Seal U DM-i będzie okazją, wobec której trudno przejść obojętnie. Zwłaszcza jeśli producent zaoferuje promocje i rabaty, by przyciągnąć klientów.