Ten SUV to świetna alternatywa dla Cupry Formentor. Zużycie paliwa i japoński rodowód to najważniejsze argumenty zakupowe

Nie jest tajemnicą, że Cupra Formentor jest jednym z najlepiej sprzedających się SUV-ów. O jego sukcesie zadecydowała m.in. wyróżniająca go stylistyka zarezerwowana dla modeli premium i sportowe akcenty. Aktualizacja modelu japońskiego producenta sprawiła, że zyskuje sporo względem hiszpańskiego konkurenta.

2024-lexus-ux
Podaj dalej

Cupra Formentor ma świetny stosunek jakości do ceny

Cupra Formentor to SUV, który może poszczycić się tym, że jest jednym z najchętniej kupowanych modeli w naszym kraju. Zawdzięcza to swojej stylistyce wyróżniającej go na tle innych modeli, którą podkreślają sportowe akcenty oraz świetnemu stosunkowi jakości do ceny.
Jednak hiszpański SUV ma wielu rywali, a niektóre z konkurencyjnych modeli są naprawdę ciekawymi opcjami, zwłaszcza dla tych, którzy nie mają napiętego budżetu na nowy samochód.

Dobrym tego przykładem jest Lexus UX. To jeden z najlepiej sprzedających się modeli marki premium Toyoty. Jest on rozsądną alternatywą nie tylko dla Cupry Formentor, ale także dla takich modeli jak Mercedes GLA, Audi Q3 czy BMW X1. Ponadto dla klientów poszukujących jakości w atrakcyjne cenie, Lexus UX jest doskonałą propozycją.

Lexus UX 300h-2024
Lexus UX 300h-2024

Odnowiony Lexus UX to SUV, który daje dużo za nie duże pieniądze

Lexus niedawno odnowił model UX. Wprowadził szereg ulepszeń, które zaszły nie tylko na poziomie estetycznym, co są ważne na poziomie mechanicznym.

Obecnie japoński SUV jest teraz opcją o większej mocy. To oznacza, że jeździ szybciej i przyspiesza lepiej niż poprzedniej wersji. Jednocześnie jest bardziej wydajny, osiągając zużycie zaledwie 5,1 litra na 100 kilometrów. To nieźle, biorąc pod uwagę jego masę i segment SUV.

Nie jest tajemnicą, że Lexus UX nie grzeszy pod względem dużej przestrzeni i pojemności bagażnika. To model idealny dla tych, którzy szukają kompaktowego SUV-a, który daje dużo za niewiele i jednocześnie reprezentuje wysoki poziom pod względem jakości i technologii. Dlatego to znaczna oszczędność pod względem kosztów w stosunku do innych modeli premium.

Przy cenie wywoławczej z rabatem, trzeba zapłacić 179 900 zł za wersję Business i pakiet Tech. W tej wersji wyposażenia klienci otrzymują m.in.:
– 18” calowe obręcze,
– reflektory bi-LED,
– wirtualny kokpit 12.3”,
– Podgrzewane fotele i kierownicę,
– system monitorowania „martwego pola” (BSM),
– ładowarkę indukcyjną do smartfonów,
– system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu (RCTAB),
– system ostrzegający przed otwarciem drzwi w sytuacji zagrożenia kolizją – Safe Exit Assist (SEA),
– tylne lampy z sygnalizacją możliwości najechania (FHL.

Dlatego biorąc to pod uwagę, nie byłoby zaskakujące, gdyby nowa wersja japońskiego SUV-a nadal miała swoje szczególne miejsce na rynku w naszym kraju.

Lexus UX_300h_F_SPORT_wnetrze
Lexus UX_300h_F_SPORT_wnetrze

Przeczytaj również