Marka należąca do giganta Chery to mocny rywal europejskich marek premium
Kierowcy oprócz oferty najbardziej klasycznych europejskich producentów premium, mogą wybierać wśród ciekawych propozycji producentów z Chin. Tych jest coraz więcej i są na tyle ciekawe, że podbijają Stary Kontynent, zwłaszcza w grupie low-costów.
Klientów marek premium oczywiście nie interesują wyniki sprzedaży takich marek jak MG Motor. Wiedzą jednak, że na europejskim rynku pojawiają się ciekawe propozycje samochodów, które nie do końca są tanie w zakupie i wykonaniu.
Do walki o najlepszych klientów z najlepszymi modelami niedługo stanie chiński producent. Niedawno prezentował swoje dwa modele w Pekinie, które trafią do Europy. To marka Jaecoo, która podobnie jak Omoda, należy do giganta Chery.
Ogromny chiński SUV ma apetyt na klientów premium w Europie
SUV od Jaecco robi ogromne wrażenie. Model 8 nie dość, że jest imponujący, to jak widać na zdjęciach, od pierwszej chwili emanuje jakością i klimatem premium.
Atrakcyjny wygląd to nie wszystko. Oprócz tego SUV ma bardzo wysoki poziom technologii, a jego silnik jest jednym z najlepszych zakupowych atutów. Jaecco 8 to SUV, który wjedzie do Europy z silnikiem hybrydowym typu plug-in o mocy 600 koni mechanicznych. Dla wielu klientów będzie naprawdę interesującą opcją dla tych, jeśli szukają czegoś premium, czego próżno szukać w katalogach marek europejskich. To, że dostanie także przystępniejszą cenę, nie oznacza to, że w mówimy o niskim koszcie zakupu SUV-a.
dalszy ciąg publikacji pod grafiką
Jaecoo 8 łączy w sobie luksusową estetykę ze spokojem ekstremalnych terenowców. Silniki na obu osiach zapewniają moc 445 kW i 915 Nm, a SUV przyspiesza do setki w zaledwie 5,4 sekundy. Niezwykły styl projektowania nadwozia wyróżni go z tłumu. Wnętrze JAECOO 8 to wizja luksusu. Mówi o tym każdy centymetr kabiny odwzorowujący przepych zarezerwowany dla pierwszej klasy. Ponadto w dużym bagażniku znajduje się 2021 litrów przestrzeni idealnej na długie podróże.
Ten model wraz z młodszym bratem Jaecoo 7 również z napędem PHEV powinien trafić do sprzedaży przed końcem 2025 roku. Gigant z Chin ma ambitny plan. Chce sprzedać do 2030 roku modele marek Omoda i Jaecco w liczbie 1,5 miliona sztuk. Oczywiście w Europie. W zeszłym roku Omoda i Jaecoo to marki, które odnotowały najwyższy wzrost sprzedaży na świecie. Sprzedaż 160 000 samochodów, stanowi 18% całkowitej liczby rejestracji Chery poza Chinami.