Nowy Volkswagen Tiguan L teraz w przystępnej cenie i z rabatami
W dniu 18 marca SAIC Volkswagen podjął kolejny wysiłek w walce o klientów w Chinach i wprowadził na rynek model premium- Tiguana L 2024 w świetnej obniżonej cenie. Model nie doczekał się znacznych zmian, jeśli chodzi o stylistykę. Jednak może przyciągnąć wielu klientów ze wzgledu na koszt zakupu i rabaty jakie proponuje Volkswagen.
Tiguan L 2024, chociaż nadal wykorzystuje najnowszy język projektowania, to jego sylwetka jest bardziej sportowa. Przód nowego samochodu wyposażono w przyciemnioną osłonę wlotu powietrza. Poza tym trudno dostrzec jakies radykalne zmiany w wyglądzie modelu. Warto jednak wiedzieć, że nowy Tiguan L 2024 może opcjonalnie otrzymać cyfrowy kluczyk. To na pewno poprawi wygodę korzystania z samochodu.
Dostępny w dwóch wersjach Tiguan L kosztuje od 186 800 do 217 000 juanów (102 600 – 119 200 zł). Najdroższa jest wersja RLine. To sporo mniej niż jego odpowiednik w Polsce, gdzie trzeba za niego zapłacić co najmniej 153 000 zł. Kupując samochód w Chinach, można skorzystać z bonu gotówkowego o wartości 2000 juanów (ok. 1100 zł) lub 3-letniego pakietu darmowych przeglądów. Oprocentowanie kredytu do 5 lat wynosi zaś okrągłe „0” juanów. Ponadto za każdy zakup nowego samochodu klient jest nagradzany kuponem gotówkowym o równowartości 300 RMB.
Tiguan L ma wielu fanów w Chinach
Z początkiem 2024 roku sprzedaż rodzinnego modelu stale rośnie. Swoją popularność zawdzięcza przystępnym cenom i bogatym rabatom. Nowy Tiguan L ma na wyposażeniu w pełni cyfrowy wyświetlacz LCD o przekątnej 10,3 cala oraz 12-calowy pływający ekran centralnego sterowania.
Nie brakuje również ogrzewanych foteli z elektryczną regulacją z przodu, czy elektrycznego szyberdachu. Klienci mają do dyspozycji także inteligentne technologie tj. IQ. smart, dzięki którym mogą korzystać bezprzewodowo z CarPlay i CarLife oraz widoku 360 stopni.
Nowy Tiguan L oferowany w Chinach pojawił się w cenniku w dwóch wersjach silnikowych: 1,5 T i 2,0 T. Silnik 1,5 T EVO II ma maksymalną moc 160 KM i maksymalny moment obrotowy 250 N·m. Mocniejszy 2-litrowy silnik ma maksymalną moc 186 KM i maksymalny moment obrotowy 320 Nm. Czas przyspieszania setki wynosi 8,7 sekundy. Oba układy przeniesienia napędu współpracują z 7-biegową mokrą skrzynią biegów z podwójnym sprzęgłem.
Biorac pod uwagę fakt, że Tiguan L sprzedał się w liczbie ponad 10 000 pojazdów przez 12 kolejnych miesięcy, to Volkswagen nie musi się martwić o swojego rodzinnego SUV-a. To w przeciwieństwie do VW ID.7, który choć spotkał się z ciepłym przyjęciem w dniu premiery, to jego sprzedaż nie osiągnęła oczekiwanego poziomu. NIE PRZEGAP: Dlaczego Volkswagen ID.7 nie zrobił furory w Chinach? W trzy dni od premiery sprzedano 300 egzemplarzy